Gå til innhold

Noen som vet...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen min har smerter i den ene testikkelsen sin, fikk det først idag. Så har ikke snakket med legen ennå. Skal gjøre det imorgen dersom det ikke gir seg.

Men er det noen som har en mann som har vært med på lignende, eller er en mann som har hatt det. Jeg bare lurer på om det er noe å bekymre seg for... :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være en nerve som er i klem, men det er kanskje greit å få det undersøkt.

Skrevet
Det kan være en nerve som er i klem, men det er kanskje greit å få det undersøkt.

Ja, skal gi det ut dagen. Har det ikke gitt seg til da, så ringer jeg til legen!!

Takk for svaret!! :klem:

Gjest baby-E
Skrevet

Sambo hadde det over lengre tid i fjor. Var hos legen og ble undersøkt, men fant ikke noe. Det gikk over av seg selv.

Men han spurte om noen av oss hadde hatt sex med noen andre den siste tiden, for det kunne være tegne på en kjønnssykdom.

Skrevet
Sambo hadde det over lengre tid i fjor.  Var hos legen og ble undersøkt, men fant ikke noe. Det gikk over av seg selv.

Men han spurte om noen av oss hadde hatt sex med noen andre den siste tiden, for det kunne være tegne på en kjønnssykdom.

Okey.. Skummelt.. Hmmm.. Men hvis det er kjønns sykdom har han hatt det i 3 og et halv år. For han har ikke vært utro. Det kan jeg si med hånden på hjertet. Det vet jeg garantert.

Gjest gjesta
Skrevet

Hvis det er veldig vondt, må han sjekke det ut med en gang. En kamerat av meg måtte fjerne den ene testikkelen da han endelig kom seg til lege (og ble innlagt på sykehus), for noe inne der hadde "vridd" seg så den mistet blodtilførselen.

Skrevet
Hvis det er veldig vondt, må han sjekke det ut med en gang. En kamerat av meg måtte fjerne den ene testikkelen da han endelig kom seg til lege (og ble innlagt på sykehus), for noe inne der hadde "vridd" seg så den mistet blodtilførselen.

Oj, tror jeg må ringe til legevakten... :tristbla:

Skrevet (endret)

har hørt at nerver i klem ikke er farlig, og at det går over av seg selv, sånne smerter kan jo egentlig være som mangt

-bør ikke oversees.

Endret av M.P
Skrevet

For all del... ikke hopp på konklusjonen at han har vært utro. Det finnes mange andre årsaker som kan forårsake smerter i testiklene.

Men du har ikke beskrevet smertene. Er de stikkende, vedvarende, pulserende, vage, intense, ... Og er det i selve testikkelen? Eller er det litt "på innsiden"?

Og hva med tidligere medisinsk historie? Har han hatt problemer i samme område tidligere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...