Twiggi Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Hei Eit raskt spørsmål Noen erfaringer på kor lenge etter p-pille slutt EL kommer ? Har lest om ein del fra PFC postene der det varierer fra 2-4mnd etter slutt før første EL Mvh Meg
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 ..........og noen får EL første måneden etter p-pilleslutt.
Malama Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Alt fra en uke til et år.. Med andre ord: om du ikke vil ha baby, bruk prevensjon. Ikke ta sjangesen på at det tar noen måneder. (for meg tok det 7 måneder, men det betyr ikke at det gjør det for deg)
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 En venninne som hadde gått på p-piller i 9 år, sluttet og ble gravid etter en måned!
Twiggi Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2006 Takker for svar Var det jeg reknet med :-/
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 Men husk at jo for at hun skal kunne bli gravid, så må hun ha eggløsning, og for at ovusoft og lignende skal gi “grønne” dager så må hun ha eggløsning Så egentlig vil jeg tro at jo fortere eggløsningen kommer i rute, jo bedre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå