Gå til innhold

Fotobok


qrs

Anbefalte innlegg

Flere fotobutikker på nett har nå programmer du kan laste ned og bruke til å lage en bok med egne bilder i som du så sender inn til dem og får boka fiks ferdig.

Noen som har erfaringer med dette?

Hvilke programmer/fotobutikker har dere brukt og hvordan syns dere resultatet ble?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Jeg pleier å skryte av fotoknudsen, men programvaren du må bruke for å lage fotobok der er helt elendig. Ikke gidd å prøve en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har prøvd å lage ei på Extrafilm.no no, kan sei frå når eg får resultatet i posten. :)

Gjør gjerne det!

Ser at de har ringer som innbinding i ryggen. Hvordan blir holdbarheten på albumet da tror du?

Har en sønn på 3 år som elsker å bla i fotoalbumene (han får ikke lov alene, må ha en voksen sammen med seg)! Vil jo ikke at han skal slite de ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Gjør gjerne det!

Ser at de har ringer som innbinding i ryggen. Hvordan blir holdbarheten på albumet da tror du?

Har en sønn på 3 år som elsker å bla i fotoalbumene (han får ikke lov alene, må ha en voksen sammen med seg)! Vil jo ikke at han skal slite de ut!

Veit ikkje heilt korleis ringbinding held seg, vi har fleire album med den type rygg. Men vi har ingen treåring enno, så vi har ikkje fått kvalitets-sjekka det. :ler:

Er stiv rygg i den boka eg bestilte. Trur den kjem i løpet av eit par dagar, skal seie frå om resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En del av disse reklamene jeg har sett for slikt har bare plass til tre bilder pr side. Gjelder det alle steder eller kan man ta inn så mange bilder man vil? (Og klippe og sette inn tekst og herje som man vil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Bjørnsdatter
Bjørnsdatter: Hva er det du ikke liker med programmet til Fotoknudsen?

For det første så finnes det ikke forskjellige fonter der. For det andre er det best du skal ha det akkurat sånn som det er satt opp, ellers har du et problem. Det gjelder også om du vil ha så mye tekst at det ikke akkurat får plass i den lillle boksen som er default. Du kan flytte rundt på ting, men det blir bare krøll. Kan ikke endre størrelsen på noe. Og når du har knota en stund og vil prøve igjen i morgen, da får du f*** meg feil når du lagrer også. Eller enda bedre, du får feil når du skal åpne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk for svar, Bjørnsdatter. Har prøvd programmet litt selv, og jeg fant flere ulike fonter å velge mellom. Ellers har jeg ikke prøvd det lenge nok til å vite om det fungerer bra, men førsteinntrykket var greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...