Gjest Rennemusa Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Hei! Problemet mitt er at jeg sildrer og renner konstant. Ikke som en bekk, altså, men... En truse er aldri tørr lengre enn ti minutter. Jeg har i lengre tid benyttet tamponger og bind (samtidig), og det hjelper litt. Men ikke mye. Det lukter ingenting, men er ganske glatt (som olje). Når jeg er kåt renner det mer. Hver morgen våkner jeg våt. Det eneste som hjelper er å ta på kjærestens store boxershorts, full av dopapir om kvelden. Om kvelden når vi skal kose oss litt, sier han at musa mi er den fineste i verden, og at han elsker våt f***e. Greit nok det, men det er JEG som må dusje to ganger daglig. Han vet ikke om den boxeren jeg knabbet, jeg bruker den kun når han ikke er her. Jeg er 32 år gammel, og har født to barn. Jeg er redd for å nevne dette for noen, uten å være anonym. Det som renner ut er ikke urin, og jeg er ikke sikker på når det begynte. Det kom gradvis, liksom. Renemusa.
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Hvis du har så mye utflod at det hemmer deg til daglig synes jeg du bør ta en prat med legen. Jeg vet ikke helt hva det kan skyldes, men jeg tror ikke du er den eneste som har problemer med dette og legen kan sikkert hjelpe deg!
Gjest Malina Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Leger og sånt sier jo at så lenge det ikke lukter vondt og man ser endringer,så er det helt normalt. Men jeg tenker også som lenej at hvis problemet er så stort,så kan det være lurt å snakke med en lege. Jeg har også mye utflod, og det har jeg hatt lenge. Gidder ikke bruke noe innlegg og sånt, men det er ikke så mye at trusa er våt liksom. Men det er så mye at jeg merker det, og det er litt irriterende,men så lenge det ikke lunkter noe,så er vel alt greit. At man er veldig våt når man blir kåt er jo helt vanlig,men det har jo ingenting med utflod å gjøre... PS: Man skal ikke bruke tampong utenom mensperioden.
Gjest bente85 Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Det er jo normalt med utflod, og som du sikkert vet, så endrer den seg gjennom hele livet. Men jeg synes du skulle snakke med legen, og kanskje få bind, som er på blå resept, og som er billigere. Lykke til! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå