Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

I vinter bestillte vi årets sommerferie. En to-ukers tur til Albena, Bulgaria.

Bestillte charter med Ving, med opphold på et nytt Ving-resort. (Flamingo)

Hotellet var da under oppussing, og bildene på nett og i katalog var illustrasjonsbilder. Bassengområdet så flott ut. Noe som er viktig for oss med tre unger, og som jeg trodde var en selvfølge for å kalle det for Ving-resort.

Nå har vi fått beskjed om at bassengområdet ikke er som på illustrasjonsbildene, og som en kompensasjon for dette, skal vi fritt få bruke basseng/hage til et annet av Vings hotell i nærheten. (Laguna Beach). Vi skal også få 2 solsenger og parasoll hver dag på stranda nedenfor dette hotellet.

Bildene som nå er kommet på Vings nettsider, er jo mildt sagt skuffende.

Tre bittesmå rektangulære basseng. :overrasket: Ikke særlig fristende i det hele tatt, iflg. ungene.

Jeg trodde at det skulle være litt ekstra fint uteområde, når man kaller det for Ving-resort. :forvirret:

Er veldig interessert i å høre fra andre som har vært i Albena i sommer, og som kanskje har sett hotellet. Hører også gjerne hva dere synes om kompensasjonen?

Er jo veldig greit med solsenger og parasoll, da. ;)

Endret av jossa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var i Albena for 9 år siden var det nesten ingen hoteller med basseng... Men stranden er så fin at for min del hadde det holdt med et basseng bare å kjøle seg ned i om morgenen eller ettermiddagen, jeg ligger ikke ved et bassengområde når en har så fin strand. Og jeg har også lært å aldri mer bestille hotell som ikke er ferdig.. Jeg synes kompensasjonen er grei, for selv om bassengområdet dere får bruke ikke er all verden, sparer dere pengene for solsenger på stranda, det koster jo penger. Da jeg skulle på ferie (Paros) og hotellbassenget ikke var ferdig til tiden, fikk vi ikke kompensasjon (Apollo) i det hele tatt, annet enn at vi fritt kunne avbestille eller bytte hotell, men det var da ingen ledige i samme prisklasse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...