Gå til innhold

Brud og brudgom! Hvor gamle er dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 23 (snart 24) og han er 25 (snart 26). Vi har vært sammen i 4 år og giftet oss nå 10. juni :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 28 år(blir snart 29) og min kjære er 27...

Skrevet

Jeg er 24 og han 27 når vi gifter oss neste sommer.

Da har vi vært sammen i 6,5 år og samboere i nesten 6 år :)

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Jeg er 34 og han er 29. Har kjent hverandre i 5 år, vært sammen og samboere i tre år. Gifter oss 14 oktober :)

Gjest gjesta
Skrevet

Mange som har vært sammen i 4-5 år før de gifter seg:) jeg følte vi var litt sent ute(6 1/2 års samboerskap) Better late than never ;)

Skrevet

Jeg var 26 og mannen min 30 da vi giftet oss i 05. Hadde da vært sammen i nesten 10 år.

Skrevet

Jeg er snart 28, han er 31. Vi har vært sammen 4 år, gifter oss på 5 årsdagen!

Gjest Fruktkake
Skrevet
Mange som har vært sammen i 4-5 år før de gifter seg:) jeg følte vi var litt sent ute(6 1/2 års samboerskap) Better late than never ;)

Hehe, føler meg sent ute jeg også. Vært sammen i 8 år, samboere i 6. Men til gjengjeld var vi veldig unge da vi ble sammen da... (17 og 19 år)

Gjest Septima
Skrevet

Vi gifter oss sommeren om to år, og den høsten fyller vi 25 og 28 år. Vi har da kjent hverandre i 9 år, vært sammen i 8 år, bodd sammen i 6 og vært forlovet i 2 år :)

Skrevet

Vi er 27 og 28 når vi gifter oss neste år.

Sammen i 8 år, samboere i 7 år.

Skrevet

Brud 29 år, brudgom 26 år. På bryllupsdagen har vi vært sammen i 2 år og forlovet i 1. :bryllup:

Skrevet

Jeg er 24 og han er 31. Har vært sammen i 5,5 år når vi gifter oss 7 april 07 :):bryllup:

Skrevet

Jeg fyller 26 like før bryllupet, og han er 29 år. Har da vært sammen i 5 1/2 år og samboere omtrent like lenge. :)

Skrevet

Jeg er 24 (25 om en litt drøy uke) og han er 25 (snart 26). Vært sammen i nesten 3 år og forlovet i underkant av 4 mndr når vi gifter oss på førstkommende lørdag! :hjerter_rundt:

Skrevet

jeg er snart 24, han er 28 1/2, og vi har vert sammen i 4 år, sammen 1 mnd kortere, og forlovet i 1 1/2 år.

Gjest Lizbet
Skrevet (endret)

Vi er 25 (jeg) og 29 (han) og er fremdeles det når vi gifter oss i august i år

Da har vi vært sammen i nesten 6 år og forlovet i 2 av dem.

Endret av Lizbet
Gjest Gjest_Linn_*
Skrevet

Vi fyller begge 30 tidlig på sommeren når vi gifter oss neste sommer. Vi har da vært sammen i litt over 10 år og forlovet i 1,5 år.

Gjest gjesta
Skrevet

Så gøy afrodite..ikke lenge til nå!;) jeg gifter meg om en uke frqa idag:) :tommelsmil::bryllup::hjerter_rundt::hoppe:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 36 år, - vil være 37 når vi gifter oss. Han er 34, vil være fyllt 35. Har vært sammen i 8 år, forlovet siden siste nyttårsaften. Mamman min har ventet på dette med lengsel og smerte, og er overlykkelig for at "jaja, det skjer hvertfall før du er fyllt 40!" ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi var tretti og trettifire da vi giftet oss i 2004 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...