frustrert_frue Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Har en veldig ny kjæreste som er veldig bra utstyrt nedentil... Det jeg har kommet fram til er at det hjelper lite når man ikke har peiling på hvordan han skal bruke verken det eller hendene... Er det slik med de som er velutstyrt, at de tror det er det eneste de trenger??? Denne mannen er da over 30 år, men er fortsatt på det stadiet der han bokstavelig talt JEKKER hånden ned i min oppkneppede trange olabukse og gnir alt han makter på klitoris med tørre fingre... Så... slik kan det jo ikke fortsette... Men skal jeg begynne å fortelle han hvordan jeg liker ting, må jeg liksom rette på ALLE teknikkene han har i sitt seksuelle reportoar, og det tåler vel ikke en manns stolthet... Og nei... han tar ikke hint heller, som at jeg flytter hånden hans til riktig sted osv, det går han hus forbi... Så hvordan skal jeg gripe dette ann??
Gjest Chrizzy Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Uff fikk vondt av å lese det der (handa i trusa altså) Det er sikkert vanskelig å ta det opp med han. Men om han ikke tar hintet når du flytter handa hans så blir det jo verre. Hva med å si noe mens dere gjør det? -Åh, flytt handa lengre ned, opp, åååååå DET var deilig, meeeeeeeeeeeere
frustrert_frue Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2006 Anledningen til å bruke den metoden dukker veldig sjelden opp... Og når jeg har benyttet den, oppfatter han ikke at jeg liker det på den måten, og gjør det på sin egen måte neste gang likevel :-(
Gjest KA Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Men skal jeg begynne å fortelle han hvordan jeg liker ting, må jeg liksom rette på ALLE teknikkene han har i sitt seksuelle reportoar, og det tåler vel ikke en manns stolthet... ← Nåh, den tåler vel en del. Du behøver ikke rette på alt på en gang. Vi er da dessuten klar over at forskjellige folk liker forskjellige ting, og han er vel ikke så touchy at han ikke tåler å høre hva du liker. Kanskje han vet hvordan hans tidligere kvinner likte det (det er selvfølgelig bare noe jeg sier -- høres ikke ut som han har lært av erfaringene sine), men du må forklare at det ikke er slik du vil ha det. Nå vet jeg ikke hvordan du vil ha det, men når såpass mye må rettes på så nytter det ikke med hint. Ikke lat som noe er godt hvis det ikke er godt, og ikke lat som noe ikke er vondt hvis det er vondt. Vær ærlig, men husk å nevne det han er flink til også. Om det eneste han er flink til er å ha en stor pikk, er dette faktisk ikke noe dårlig trumfkort. Si at du elsker utstyret hans, men at du foretrekker en viss type behandling. Vi er ofte ganske enfoldige sånn: ros pikken og du kan komme med nesten hva slags kritikk du vil. Teknikk kan jo rettes på -- størrelsen er det ikke så mye å gjøre med. Jeg kan forresten fortelle om den beste måten jeg er blitt dumpet på, for det har en viss relevans. Jeg begynte å få følelser for henne, men så fant hun seg en annen. Hun sa at med meg hadde det vært ren seksuell tiltrekning, mens med han nye var det mer følelser involvert. Dette tok jeg som et stort kompliment, fordi hun ville ha meg for kroppen min og for det jeg var god for i senga. Det er den beste måten jeg er blitt dumpet på
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Er det slik med de som er velutstyrt, at de tror det er det eneste de trenger??? ← Ikke for å skryte, men jeg har ikke peiling.
Gjest KA Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Anledningen til å bruke den metoden dukker veldig sjelden opp... Og når jeg har benyttet den, oppfatter han ikke at jeg liker det på den måten, og gjør det på sin egen måte neste gang likevel :-( ← Du kan si det rett ut, som jeg også fikk høre en gang: "Vent... Jeg kan ikke komme på dette viset. Stopp... gjør slik og sånn... rett deg opp litt, denne vinkelen er vond for meg... der, ja"
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #8 Skrevet 9. juli 2006 Ikke for å skryte, men jeg har ikke peiling. ←
Gjest KA Skrevet 9. juli 2006 #9 Skrevet 9. juli 2006 ← Det var meg, altså... (må få meg login snart)
frustrert_frue Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2006 Kommentaren "vi er vel ikke kaniner, er vi vel???" slo i alle fall ikke bra an... Så litt humor og selvironi funka ikke...
Gjest KA Skrevet 9. juli 2006 #11 Skrevet 9. juli 2006 Kommentaren "vi er vel ikke kaniner, er vi vel???" slo i alle fall ikke bra an... Så litt humor og selvironi funka ikke... ← Nei, det skal du være forsiktig med - det kan gi ham inntrykk av at du gjør narr av ham. Ikke gi ham inntrykk av at du ler av ham, eller er oppgitt av ham. Gi ham inntrykk av at du ikke tilfredsstilles av det han gjør, men samtidig at han absolutt har potensialet i orden. Da snakker jeg ikke (kun) om størrelsen på utstyret hans, men at han er kapabel til å gjøre det teknisk riktig. La ham skjønne at du skjønner dette.
Gjest Malina Skrevet 9. juli 2006 #12 Skrevet 9. juli 2006 Nei, man må da si ifra...ihvertfall prøve å hinte det man kan! Som Chrizzy sier, gi fra deg go`-lyder når han er "på rett plass" og gjør noe du synes er deilig. Si etterpå at "Det var kjempe deilig når du gjorde det og det..." Hvis ikke han tar hintet,må man være litt mer klar i sin tale!
Gjest Velutstyrt Skrevet 10. juli 2006 #13 Skrevet 10. juli 2006 Sikker på at han seiler på at han er velutstyrt? Eller er han rett og slett bare talentløs?
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #14 Skrevet 10. juli 2006 Sikker på at han seiler på at han er velutstyrt? Eller er han rett og slett bare talentløs? ← Nytter ikke med stor kuk hvis han ikke har ræv til og drive den Bør jo og ha en hvis peiling hva han skal gjøre med den
Gjest Velutstyrt Skrevet 11. juli 2006 #15 Skrevet 11. juli 2006 Nytter ikke med stor kuk hvis han ikke har ræv til og drive den Bør jo og ha en hvis peiling hva han skal gjøre med den ← Joda - men det var så mye fokus på at han "seilte" på sitt store utstyr uten at dette var videre forklart. Er det noe bedre om en er talentløs og dårlig utstyrt?
Frk Johansen Skrevet 11. juli 2006 #16 Skrevet 11. juli 2006 Hvor gammel er denne manne og har han vært sammen med damer før?? Virker jo ikke sånn. Min ex var egentlig samme typen, måtte bare dumpe han, etter tre år var jeg lei av å forklare hvordan jeg ville ha det, dessuten var han så lang at det ble vondt i enkelte stillinger. Nå har jeg en med betydelig mindre utstyr men som til gjengjeld vet hvordan han skal bruke det!
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #17 Skrevet 11. juli 2006 -ka e det du driver med??? -Var du jomfru før du møtte meg eller?? -Fortell meg litt om kvinnekroppen, hva du tror vi liker og ikke liker... menn er som regel flinkere til å gi beskjed om det er noe de ikke liker. Jeg derimot har bitt tennene sammen mang en gang, selv om det partneren min gjør er direkte ubehagelig og noen ganger vondt. Tror ikke menn flest hadde lagt i ro om noe gjorde vondt fordi de ikke ville såre partneren
Gjest KA Skrevet 11. juli 2006 #18 Skrevet 11. juli 2006 -ka e det du driver med??? -Var du jomfru før du møtte meg eller?? -Fortell meg litt om kvinnekroppen, hva du tror vi liker og ikke liker... menn er som regel flinkere til å gi beskjed om det er noe de ikke liker. Jeg derimot har bitt tennene sammen mang en gang, selv om det partneren min gjør er direkte ubehagelig og noen ganger vondt. Tror ikke menn flest hadde lagt i ro om noe gjorde vondt fordi de ikke ville såre partneren ← Du vet, det går an å være direkte uten å være spydig. Jeg hadde IKKE blitt noe særlig motivert til å gi deg nytelse om du sa noe sånt. Mest sannsynlig hadde jeg kommet til å fortsette som før på trass.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #19 Skrevet 12. juli 2006 Du vet, det går an å være direkte uten å være spydig. Jeg hadde IKKE blitt noe særlig motivert til å gi deg nytelse om du sa noe sånt. Mest sannsynlig hadde jeg kommet til å fortsette som før på trass. ← Greit nok, nå har jeg aldri sagt noe slikt heller. Men det frister noen ganger å spørre om enkelte menn i det hele tatt HAR peiling på det de driver med. Tørr hånd på klitoris, null forspill og tut og kjør. Tror kanskje jeg hadde fått en "hva er det du driver med " kommentar om jeg hadde gitt vedkommende en blowjobb like mye med tenner som med tunge. Mange menn er flinke til å gi beskjed om hvordan de vil ha de, rette på og veilede. Noen knuller deg i munnen uten tanke på at det er ubehagelig når de dytter den ned i drøvelen. Tårer i øynene og spy i halsen ingen hindring Men å sette seg LITT inn i hvordan kvinnekroppen fungerer, det er visst ikke så interessant. Nå har jeg hatt mange menn som har vært mer en ok i sengen, men forbausende mange har hatt seg en solid egotripp. En enorm pikk dyttet opp i toeren uten å få klarsignal og uten noe glidemiddel f.eks. Hold jo på å besvime men jeg må jo for all del ikke fornærme fyren ved å spørre hva han driver med
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #20 Skrevet 12. juli 2006 Det er mange som seiler på utstyret sitt, det skal være sikkert og visst. Jeg gjorde det sjøl for en tid tilbake. Plutselig vokste jentene opp og da var det plutselig ikke nok med bare størrelsen. Dermed hadde jeg valget: enten se etter yngre jenter, eller faktisk lære meg litt av hvert. Realiteten slo meg som en knytteneve da jeg hadde hatt sex med ei eks av en kompis som var godt under middels. Jeg hadde fått klarsignal fra ham på forhånd. Jeg hadde enorm selvtillit med tanke på min store og hans lille. Etterhvert kom det frem at det hadde vært langt bedre med ham. Så selvom det er mange som tror størrelsen gjør jobben, er dette bare tull. Vi må gjøre en innsats vi og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå