Gå til innhold

20 cm bred hylle på hjul.


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Vi ca 20 cm i enden av badekaret mot en vegg. Denne plassen er helt ubrukelig slik den er og jeg trenger mer oppbevaringsplass til ting og tang. Kunne tenkt meg en sånn "vogn" eller hylle med små kurver/hyller i, men de jeg har finnet er for brede.

Den kan være 50-60 cm høy og ha ubegrenset dybde.

Tar også i mot forslag til andre ting jeg kan bruke plassen til.

Det er kun på kortsiden at jeg får tilgang til hyllene. Badekaret er ganske bredt og i tillegg står det litt ute fra veggen. Det er derfor mellom 1 og 1,5 meter inn til endeveggen.

hele plassen trenger ikke å fylles opp, men det hadde vært greit å få litt oppbevaringsplass der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det tok litt tid før jeg skjønte (tror jeg) hva du mente.

Tviler på at du finner noe på hjul. I det denne tralla er helt trukket ut, vil den være ekstremt lett å velte pga den smale bredden (20 cm).

Hvis plassen skulle vært brukt til noe så er kanskje knagger med poser som henger bedre (ala "gymbag-pose") eller rett og slett en håndkletørrer så det kunne hengt 1-2 håndklær der.

20 cm er liten plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at det er liten plass. Men når badet er lite, så utnytter man alle muligheter ;) Tingene jeg gjerne skulle hatt plass til er sånne småting som ekstra dopapir, hårføner og ting som ikke er i bruk hver dag.

Håndklær har jeg allerede på knagger.

Men takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nøyaktig en slik jeg er på jakt etter. Må kontrollmåle litt, så tror jeg kanskje at jeg kan få plass til tranchèrbordet.

Det hadde faktisk passet perfekt. Da hadde jeg fått plass til badekar-sakene på toppen også.

Tusen takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...