Gå til innhold

Misfornøyd med partner'n......

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Registrerer at veldig mange er "misfornøyde" med sin partner. icon_eek.gif

Enten vil han ha for mye sex, eller feil type sex. Han er håpløs på å rydde, for ikke å snakke om å vaske gulv. Ikke ser han støvdottene som hopper og spretter. Kle på barna gjør han helt feil...... Rydde av middagsbordet?? Nei, det gjør han feil......og han kan ikke en gang sette oppvasken korrekt inn i oppvaskemaskinen. icon_rolleyes.gif

Hvis du ber han kjøpe brød, så kan du banne på at han kommer hjem med FEIL type brød.

Hva er det vi forventer av en partner? icon_confused.gif

Jeg synes vi kvinner er flinke til å kritisere og mase........men kanskje vi skulle se litt på oss selv også??? Er vi perfekte?? Blir gulvet renere fordi om det blir vasket fra venstre mot høyre, istedetfor fra høyre mot venstre? I går gikk jeg ut med søpla, idag får han gjøre det!

Må alt gjøres på VÅR måte??

Hvorfor bruker vi energien vår på denne måten? Det er pinadø ikke rart vi blir utslitte, sure og gretne.

Jeg bare undrer jeg.... icon_confused.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tror ikke at vi er misfornøyde med partneren selv om vi kanskje synes at han gjør mye rart og kanskje litt feil.. det er mer for å få ut litt frustrasjon og kanskje le litt av hverandres erfaringer. det er jo mye som går igjen hos mange (oppvask-greier). Med sex er det jo ofte et lite problem, så det er greit å vite at andre føler det på samme måte.

Altså... ikke vondt ment!

Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er veldig viktig å respektere hverandre når man er i et forhold . jeg kan ikke huske sist jeg klagde på min kjære , og det er jeg veldig glsd for. vi vet begge hvordan vi vil ha det i forholdet vårt.

jeg tror det er viktig at alle aksepterer at ikke alle gjør tingene på lik måte men at det kan være like bra om det blir gjort litt anderledes.et forhold blir ikke bra hvis man klager på hverandre hele tiden icon_smile.gif

sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kanskje bedre å klage her enn direkte til partneren. Selv prøver jeg å ikke klage til ham, men det er enkelte ting jeg bare MÅ si i fra om. Noen ganger er det jo direkte skadelig å gjøre ting feil?

Som Mia sier: Det er stort sett ikke vondt ment!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er derfor jeg lever alene!!!!!Så slipper jeg å klage på noen,men jeg er nok en ganske sta og egoistisk person som vet hvordan jeg vil ha det,og får jeg det ikke sånn.....bye bye!

Jeg er perfekt (heldigvis),men bare for meg selv.

Håper at jeg en dag finner en god gutt,som jeg ikke ender opp med å lete etter feil på.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, Thea du er litt søt da..

"Til og med ikke jeg!" Sånn i tilfelle vi andre her hadde fått det inntrykket av deg! Hihi, mulig du er det, hihi, var bare så søtt sagt..... icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...