Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Kan visdomstenner som "sitter fast" og "butter" i andre tenner, føre til at man får feber og blir slapp og dårlig?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Har jeg alri hørt om med mindre det har vært snakk om en ren betennelse i dem. Snakk med tannlegen, visdomstenner er bedre enn sitt rykte hva trekking angår.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Kan visdomstenner som "sitter fast" og "butter" i andre tenner, føre til at man får feber og blir slapp og dårlig? ← Det tror jeg ikke, med mindre det er betennelse i tannkjøttet. Visdomstenner kan imidlertid ødelegge nabotennene dersom de står og stanger i dem.
monkeyfairy Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Vil legge til at jeg har selv fjernet to visdomstenner, og man får masse bedøvelse og kan ikke kjenne noen smerte. Blør og sigler kun en del resten av dagen grunnet bedøvelsen. Trekk de sier nå jeg - du har ikke bruk for de. Gjør bare skade på andre tenner som regel, som gjest sier. Lykke til.
Gjest gjesta Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Hvis det er betennelse i den kan du få feber og bli dårlig. Men da merker du det gjerne ved at du har vondt ved tanna eller i selve kjeven. Det trenger ikke å være betennelse i tannkjøttet. Jeg fikk det med en av mine visdomstenner, som også sto og buttet mot en annen tann. Det vil si, det gjorde alle sammen, men det bare den ene jeg fikk betennelse i. Når de står sånn er det lureste å bare trekke dem så fort som mulig. (Men det er lett for meg å si, pappaen min er tannlege).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå