tove Skrevet 27. mars 2002 #21 Skrevet 27. mars 2002 Liker egentlig ikke noen av de så gått, men mcDonalds har noen gode kylling burgere.. Så det må bli mcDonalds! 12
Gjest Pus Skrevet 4. april 2002 #22 Skrevet 4. april 2002 Ingen av delene Æsj og atter æsj. Hamburgerbrødene smaker æsj og er fulle av sukker og konserverings middler. Grufulle greier Men i Sverige så er ikke mækker'n så ille, får stor bolle med pastasalat som er ok.
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #23 Skrevet 16. april 2002 mohahahahaha skaff deg et liv!!!! [img http://www.geocities.com/knut_vidar/[/img
Gjest Lea Skrevet 16. april 2002 #25 Skrevet 16. april 2002 Ta en titt inn på kjøkkenet hos begge! Har sett både det ene og det andre der jeg, i flere avdelinger faktisk! DERFOR spiser jeg ALDRI på McDonalds eller BurgerKing!12
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #26 Skrevet 16. april 2002 mohahahahahah..... :'( Tester... <img http://www.web-online.tk </img [img http://.www.web-online.tk [/img
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #27 Skrevet 6. mai 2002 Om du spiser på slike steder så vennligst ikke rap etterpå.Dårlig reklame for stedet. Raper du, så er du like sulten. Spiser du på slike plasser vet du ikke hva mat er. Verste synet jeg ser er de familiene som tar middagen der.
Stein Skrevet 7. mai 2002 #28 Skrevet 7. mai 2002 Burger King, ingen tvil, elsker den sausen/dressingen det er på de burgerne, og de har heinz ketchup til pommes friten, synest den er best jeg.. men smaken er som baken Vennlig hilsen Stein
mrs williams Skrevet 14. november 2004 #29 Skrevet 14. november 2004 Det må bli Burger King, var før en Mcern person men har nå byttet til Burger King etter at jeg oppdaget BACON DOBBEL CHEES...NAM NAM NAM NAM
Elze Skrevet 15. november 2004 #30 Skrevet 15. november 2004 BK, uten tvil. Men Grilled Chicken Caprese som de fikk på MD i forbindelse med de "sunne" menyene, var kjempegod. Dessverre har de allerede sluttet med den, så da er det tilbake til BK for meg!
lene24 Skrevet 15. november 2004 #31 Skrevet 15. november 2004 MC Donalds - helt klart; men spiser bare MCKylling eller den nye kyllingmenyen, synes hamburgerne smaker vassent.....
Arkana Skrevet 15. november 2004 #32 Skrevet 15. november 2004 Helst ingen av dem, men hvis jeg må velge blir det uten tvil Burger King.
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #33 Skrevet 15. november 2004 McDonalds! Burger King sine er blaute og vasne. (kanskje gode som fersk, men det har jeg aldri opplevd der...)
Gjest Lady-M Skrevet 15. november 2004 #34 Skrevet 15. november 2004 McDonalds! Burger King sine er blaute og vasne. (kanskje gode som fersk, men det har jeg aldri opplevd der...) Det er fordi de er forhåndsgrillede og varmes opp i micro. :-? Minner meg om skosåler...
hilli Skrevet 16. november 2004 #35 Skrevet 16. november 2004 Quarter Pounder er burgeren over alle burgere! Hvis jeg skal spise en burger med salat og dressing så ville jeg vel ha valgt BK.
Gjest Tex Skrevet 16. november 2004 #36 Skrevet 16. november 2004 Big Tasty fra McDonalds er min nye favoritt...... Hmmmm.......... burger til middag i dag...?
Titti Skrevet 16. november 2004 #38 Skrevet 16. november 2004 Helst ingen av dem' date= men hvis jeg må velge blir det uten tvil Burger King. Enig!
^me^ Skrevet 16. november 2004 #39 Skrevet 16. november 2004 jeg liker ingen av delene etter jeg så SUPER SIZE ME filmen.. men skulle jeg velge hadde det blitt makke-donals jah.. det er godt men HØYST usunt!
The Kitten Skrevet 29. desember 2007 #40 Skrevet 29. desember 2007 Jeg foretrekker Burger K. Mc D kjøttet er ikke godt! Elisabetha Nå er det sjelden jeg spiser hurtigmat, men hvis jeg skal velge mellom Burger King og McDonalds, så blir det Burger King. Syns både hamburgeren og pommes fritten er bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå