Gå til innhold

Mc D eller BUrger K?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker egentlig ikke noen av de så gått, men mcDonalds har noen gode kylling burgere.. Så det må bli mcDonalds! icon_smile.gif12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene icon_frown.gif

Æsj og atter æsj.

Hamburgerbrødene smaker æsj og er fulle av sukker og konserverings middler. Grufulle greier icon_frown.gif

Men i Sverige så er ikke mækker'n så ille, får stor bolle med pastasalat som er ok.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Ta en titt inn på kjøkkenet hos begge! Har sett både det ene og det andre der jeg, i flere avdelinger faktisk!

DERFOR spiser jeg ALDRI på McDonalds eller BurgerKing!12

  • 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Om du spiser på slike steder så vennligst ikke rap etterpå.Dårlig reklame for stedet. Raper du, så er du like sulten.

Spiser du på slike plasser vet du ikke hva mat er.

Verste synet jeg ser er de familiene som tar middagen der.

Skrevet

Burger King, ingen tvil, elsker den sausen/dressingen det er på de burgerne, og de har heinz ketchup til pommes friten, synest den er best jeg.. men smaken er som baken icon_smile.gif

Vennlig hilsen Stein

  • 2 år senere...
Skrevet

Det må bli Burger King, var før en Mcern person men har nå byttet til Burger King etter at jeg oppdaget BACON DOBBEL CHEES...NAM NAM NAM NAM :ler:

Skrevet

BK, uten tvil.

Men Grilled Chicken Caprese som de fikk på MD i forbindelse med de "sunne" menyene, var kjempegod. Dessverre har de allerede sluttet med den, så da er det tilbake til BK for meg!

Skrevet

MC Donalds - helt klart; men spiser bare MCKylling eller den nye kyllingmenyen, synes hamburgerne smaker vassent.....

Skrevet

Helst ingen av dem, men hvis jeg må velge blir det uten tvil Burger King.

Gjest Anonymous
Skrevet

McDonalds!

Burger King sine er blaute og vasne. (kanskje gode som fersk, men det har jeg aldri opplevd der...)

Skrevet
McDonalds!

Burger King sine er blaute og vasne. (kanskje gode som fersk, men det har jeg aldri opplevd der...)

Det er fordi de er forhåndsgrillede og varmes opp i micro. :-? Minner meg om skosåler...

Skrevet

Quarter Pounder er burgeren over alle burgere! Hvis jeg skal spise en burger med salat og dressing så ville jeg vel ha valgt BK.

Skrevet

Big Tasty fra McDonalds er min nye favoritt......

Hmmmm.......... burger til middag i dag...? :sjarmor:

Skrevet
Helst ingen av dem' date= men hvis jeg må velge blir det uten tvil Burger King.

Enig!

Skrevet

jeg liker ingen av delene etter jeg så SUPER SIZE ME filmen..

men skulle jeg velge hadde det blitt makke-donals jah..

det er godt men HØYST usunt!

  • 3 år senere...
Skrevet
Jeg foretrekker Burger K.

Mc D kjøttet er ikke godt!

Elisabetha

Nå er det sjelden jeg spiser hurtigmat, men hvis jeg skal velge mellom Burger King og McDonalds, så blir det Burger King. Syns både hamburgeren og pommes fritten er bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...