Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Jeg vurderer å slutte å bruke p-pillene mine (Diane) nå som jeg ikke har bruk for dem likevel Har brukt dem i et år, og hadde fryktelig masse kviser før jeg begynte, som er borte nå. Min store skrekk er å bli seende ut som en pizza igjen når jeg slutter. Erfaringer? Kom kvisene tilbake? Tok det lang tid før syklusen ble stabil?
Gjest gjesta Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Jeg har hørt om jenter som har fått oppblussing av kviser igjen etter Diane-stopp, men ellers har jeg ingen erfaringer å komme med. Går på Diane selv, og liker ikke tanken på å slutte med dem.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Jeg aluttet med diane for et par måneder siden. Med en gang ,erket jeg litt flere kviser, men nå er det blitt bra igjen, som da jeg gikk på diane. Jeg sluttet med diane, på grunn av alle forsiktighetsreglene ved dem. Byttet til loette, som jeg fikk forferdelige bivirkninger av...
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 sluttet på diane og fikk kjempemasse kviser, mistet mensen og ble deprimert. Nå går jeg på de igjen, og har det fint
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Jeg aluttet med diane for et par måneder siden. Med en gang ,erket jeg litt flere kviser, men nå er det blitt bra igjen, som da jeg gikk på diane. Jeg sluttet med diane, på grunn av alle forsiktighetsreglene ved dem. Byttet til loette, som jeg fikk forferdelige bivirkninger av... ← Hvilke bivirkninger på loette???
Gjest TS Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Å, nei, nå har jeg ikke mer lyst til å slutte Var jo helt fin i huden og hadde perfekt timing på mensen før jeg begynte på p-piller for 5 år siden. Etter at jeg sluttet på Trionetta (før Diane) hadde jeg ustabil mens som dukket opp med to måneders mellomrom og kviser over hele meg. Lekkert Skulle aldri begynt på p-piller...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå