Annie Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 HVa gjør jeg for det? Kommer ikke inn til tannlegen i helgen. Er desperat! Noen som har gode råd?
Gjest Gjesten Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Legevakta? Så kan du få smertestillande i alle fall. Og kanskje dei har ein tannlegevaktavtale på eit eller anna vis?
Annie Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2006 Takk for rådet. Har tatt endel smertestillende og tør ikke ta mer, men det har ikke hjulpet. Hater å ha tannlegeskrekk! Det resulterer jo bare i nettopp dette. Tannverk!
Mossa Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Legevakta og smertestillende er nok løsningen her. Er det ikke typisk at man får den VERSTE tannpina når tannleger er utilgjengelige!?
Mossa Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 Takk for rådet. Har tatt endel smertestillende og tør ikke ta mer, men det har ikke hjulpet. Hater å ha tannlegeskrekk! Det resulterer jo bare i nettopp dette. Tannverk! ← Da har du tatt feil type/for svak smertestillende.
La Luna Skrevet 8. juli 2006 #8 Skrevet 8. juli 2006 Gå på legevakta, kan hende antibiotika kan hjelpe.
Annie Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2006 JEg har tatt 2 Brufen, som er smertestillende og betennelsesdempende og 800 mg med Ibux. Tipper jeg ikke får noe sterkere på legevakta. Har Paralgin Forte også om det ikke gir seg, men kan ikke ta mer enda. Tror jeg.....
Annie Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2006 Er det ikke typisk at man får den VERSTE tannpina når tannleger er utilgjengelige!? ← JOOOOOO!!!!!
Annie Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 8. juli 2006 Ingen som har noen kjærringråd da? Er truende til det meste.... Takk for at dere bryr dere forresten
Mossa Skrevet 8. juli 2006 #12 Skrevet 8. juli 2006 Nellikolje..men hvor vanlig det er å ha i kjøkkenskapet er jeg usikker på! Men det har smertestillende virkning.
Mossa Skrevet 8. juli 2006 #14 Skrevet 8. juli 2006 Du kan få sterkere saker hos legevakta. Og ting du kan ta sammen med evnt. paralgin forte..gjerne da betennelsesdempende. Og har du fått betennelse kan du jo få penicilin sånn at du slipper at verken sprer seg/blir værre.
Gjest Miloine Skrevet 8. juli 2006 #15 Skrevet 8. juli 2006 Huff! Jeg kan gi deg noen akutte tips som hjelper - mens du venter på time! Putt en dispril der det gjør vondt (må være dispril - vannoppløselig) eller smør på (husker ikke hva det heter) det som du smører på når spedbarn begynner å klø når de får tenner! (reseptfritt) Dette bedøver smerten midlertidig!
Annie Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #16 Skrevet 8. juli 2006 Tusen takk! Fikk nettopp tips av naboen om å stikke nellikspiker inn der det gjør vondt. Neon som har hørt om det, evt erfart det?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 8. juli 2006 #17 Skrevet 8. juli 2006 Stakkars deg!! Har opplevd det samme, og det er ikke gøy når det skjer når ting er utilgjengelige. Men mange legevakter har avtaler med tannleger i distriktet om 24t vakt. Du kan jo ihvertfall ringe legevakten og høre om de kjenner til noe. God bedring til deg!!
Annie Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #18 Skrevet 8. juli 2006 Endelig har det begynt å slippe noe. Det gjør fortsatt vondt, men nå skal jeg passe på å spise litt, før det blir vondere igjen.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #19 Skrevet 8. juli 2006 Dispril virker best. Pröv aa skylle munnen med alkohol. Det hjelper ogsaa. Enhver type erok
Wonders Skrevet 9. juli 2006 #20 Skrevet 9. juli 2006 Jeg klarte å knuse en tann,fikk hjelp da, en jeg bodde med gav meg snus, ikke løs, men i sånne posjoner, jeg la på det, og vips -BORTE-ingen smerter. Holdte ut dagene da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå