Gå til innhold

kjedelig sex i forhold?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest-mirri
Skrevet

Hei alle sammen

Når man er i et seriøst forhold (samboere, ektefeller) hvem blir fortest lei av sex, mannen eller kvinnen?

Hva er deres inntrykk eller erfaringer?

Tror dere tidligere antall sexpartnere har noe å si for om man fortere syns sexen blir kjedelig i et forhold?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Umulig å svare på hvem som først blir lei. Et forhold går i bølgedaler, det gjør også kvaliteten og kvantiteten på sex.

Om du synes at du har kjedelig sex, så er 50% av problemet ditt eget.

Jeg har vært gift i tre år og vi har ikke sex regelmessig etter klokken ;)

Jeg har som regel større lyst enn han fordi han som regel er trøttere enn meg. Men ingen av oss er lei sex eller hverandre. Noen ganger er sex "kjedelig" med misjonnærstillingen og et par til av de "vanlige" stillingene. andre ganger er kåtheten på topp hos begge og vi havner på stuegulvet/kjøkkenbordet eller stående på terrassen.

Om jeg Ikke gir max i sengen så kan jeg heller ikke forvente at han gjør det. han merker jo om jeg er engasjert eller ikke. Så i stedet for å klage over kjedelig sex så sørger vi for å gjøre det spennende :)

Gjest gjest-mirri
Skrevet

Takk for svar, jeg lurer ikke på dette fordi jeg syns sex har blitt mindre spennende, men for at jeg tror samboeren min har det. Føler at det er bare jeg som gir liksom.

Skrevet

Jeg har blitt lei sex før partneren i tidligere forhold. Og så har det blitt slutt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg vært i lag med samme dame siden jeg var 18 år, og gift de siste 12 årene.

Men lei av sex? Niks.. Vi kaster oss fortsatt over hverandre hvis det av ulike grunner går noen dager uten kos. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...