Gå til innhold

Når den krymper!

Kevin

Anbefalte innlegg

Joda, Dance... :ler:

På sensommeren har jeg bada naken! Deilig det... Har ikke noe særlig problemer med å vise meg fram sånn egentlig.... Bor vel en liten ekshibisjonist i meg.....

:wink:

Skjønner bare ikke de som på død og liv skal ut i vannet med en gang det har passert 15º.... Nei, da venter jeg heller til varmen gjør sitt for at situasjonen skal se litt bedre ut for alle parter... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er badegal, og i fjord vår(!) så skulle jeg klare rekorden min. Og ble med på 1.mars bad. Det var IKKE noe særlig. Kjente blodårene krøyp seg sammen og sjela tvang meg på land igjen. Neste bad ble da midt i juni. Da var det 19 grader i vannet... :roll: :oops:

Men har faktisk bada i 8 grader. I Telemark. BRRRRRRRR :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bada før 1. mai.... kun den ENE gangen.... En hel gjeng av oss... du kan tro jentene hadde mye moro av dette... :ler:

Da var det foran peisen med litt varm sjokolade etterpå, og sjekke stakkar'n hvert 5 minutt for å se om han fremdeles var der... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om den var fryst av! :o :lol:

Ville ikke ha deg som eier lenger. Misshandler han, og nå er han på sjøreise for å finne varmere hjørner :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er jo det, Dance! :ler:

Selvom han opererer helt på egenhånd innimellom, så gir han jo ekstremt mye glede, og man kan ikke la være å bli glad i han, uansett hvordan han ser ut og uansett om han er liten eller stor... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kevin... den er en del av oss som vi ikke kan kontrollere bestandig.... så på en måte er han en bror/kamerat som enten er med hos 100 % ..... eller den lever sitt eget liv og gjør som den vil.

Let there be no doubt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...