Gå til innhold

jobber eller sykemeldt?


liv

Anbefalte innlegg

Tror jeg har fått med meg de fleste alternativer nå.

Så hvordan er formen jenter? Holder dere fortsatt ut i jobben? Akkurat nå har jeg ferie men hadde jeg ikke hatt ferie så hadde jeg nok vært sykemeldt pga hoftene. Har kort ferie så er jeg satt opp på jobbing fra tirsdag av, tror jeg prøver på tirdag og eventuelt går til legen på onsdag jeg. Har ikke bestemt meg enda, om jeg skal prøve eller ei. Prøvde tre dager før ferien og det var så vidt jeg klarte å gå på tredje dagen. (Den dagen var jeg hos jordmor på kontroll og fikk beskjed om at sånn skulle det ikke være og at jeg burde komme meg til legen for en sykemelding).

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble sykemeldt 100% i uke 18 p.g.a bekkenløsning. Jeg jobber i restaurant og da bilr det vanskelig.

Skulle ønske jeg kunne jobbet lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldt 100%...

Kjedelig ja..... :sur:

Hadde vikariat i bhg som gikk ut i mai, men hadde fortsatt hatt stillingen hvis jeg ikke hadde vert sykemeldt ;)

Endret av Flugelhorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært 100% sykemeldt siden begynnelsen av mars. Pga forskjellige plager og komplikasjoner. Veldig kjedelig, da jeg er vant til å være aktiv, men jeg innså at det var eneste utvei.

For noen mnd siden så sa legen at dersom jeg ønsket å bære frem dette barnet, så måtte jeg innse at jeg må ta det med ro og vær sykemeldt :overrasket: . Det ble en tankevekker for min del.

Men nå er det ikke lenge igjen, så jeg skal nok holde ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 100% sjukemeld, men hadde vore arbeidsledig viss ikkje. Hadde eit vikariat som gjekk ut i midten av juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går på aktiv sykmelding nå etter å ha vært 100% sykmeldt 2 mnd.

Satse på å jobbe litt helt til permisjonen starter.

Formen er ikke helt super, så håper på å gå aktiv så lenge som mulig, da kan jeg varierer etter formen hvor mye jeg jobber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er i 100% jobb jeg :) . Har hatt 3 uker ferie og det var deilig, men godt å være på jobb igjen også. Har igjen 5 uker på jobb før jeg tar 2 uker ferie og så er det ut i permisjon, så jeg ser lyst på dette. Får høre at jeg både ser ut og holder meg uforskammet bra :ler: Er vant til å ha mye å gjøre så de tilsammen 5 uker fri før terminen kan bli laaange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Sykemeldt 30%.

Har vært det nå i noen mnd., men har hatt 4 uker ferie som ble avsluttet i går.

Er egentlig i veldig god form og kunne nok jobbet fullt, men sover så dårlig på natten, så derfor går jeg kortere dager på jobb slik at jeg kan få meg et par timer på øyet før junior må hentes i barnehagen. Funker veldig bra.

Skal jobbe i 3,5 uker til nå før jeg går ut i permisjon 25. august. Håper å kunne jobbe like mye som nå frem til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbar fullt.

Hade en super graviditet sist och denna gång är nästan lika bra. Jag har dessutom ett jobb där jag kan sitta ner, byta ställningar och ta det med ro om jag behöver.

Jag räknar med att jobba fullt fram till termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mireya
Jag har dessutom ett jobb där jag kan sitta ner, byta ställningar och ta det med ro om jag behöver.

Heldiggris.

Hadde jeg hatt en sånn jobb, hadde jeg nok ikke vært sykemeldt nå. I alle fall ikke fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja och efter sommarens arbete med gräsklippning, panelläggning av ytterväggar, montering av dörrar och handtag på skåp med mera är jag själv glad att få komma tillbaka till jobbet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...