Arwen Skrevet 14. mars 2007 #1941 Del Skrevet 14. mars 2007 kan tenke meg at tiden plutselig går fort. Tenk så sakte den gikk i dagene før fødselen. Dere er heldige som koser dere, gleder meg veldig til det er min tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 14. mars 2007 #1942 Del Skrevet 14. mars 2007 Du er så herleg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 14. mars 2007 #1943 Del Skrevet 14. mars 2007 Skjønner godt tankene dine jeg... i natt har jeg ligget våken stort sett hele natta etter jeg fikk melding fra marthepia om at gutten var født, jeg har tenkt og tenkt og tenkt på hvordan det var den første tiden etter at Ida var født. Og det værste er - jeg har glemt store deler av det! Så i dag skal jeg bla meg tilbake i dagboka mi, og lese.. Ta vare på denne første tiden, ta masse bilder og evt skriv ned tanker du har... Høres ut som en liten engel på natta vesla deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. mars 2007 #1944 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Kjære vennen! Du skriver så vakkert! Og jeg vet hvordan det er... Jeg har gjort akkurat det samme som Skrållan skriver over her - lest igjennom dagboka mi fra litt før Lillegutt kom til han var ute og vi var kommet hjem... Det er utrolig hvor fort man glemmer... Både det vonde og det gode Nyt tide med Burpelita... skriv ned masse (jeg har skrevet altfor lite ) og ta masse masse bilder! Kos dere! Tuuuusen takk for herlige ord i dagboka mi! Jeg ble helt rørt da jeg leste takken din... Det varmet så godt i hjertet at jeg nesten må skrive det opp på en lapp og ta fram på grå dager... Du er herlig! Diger til deg og Burpelita... og slengkyss fra smågutta mine til prinsessa di! Endret 14. mars 2007 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2007 #1945 Del Skrevet 14. mars 2007 *bare innom paa en snarvisitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 14. mars 2007 #1946 Del Skrevet 14. mars 2007 Så kjekt å lese at det går så bra med dere!!! Du skriver så flott så jeg gleder meg bare enda mer til fødsel og ikke minst få møte vår babiss når du beskriver det så godt!! Håper det kommer flere bilder Har du ikke fått noen såre pupper? Ha en super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. mars 2007 #1947 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg fikk tårer i øynene av å lese hvordan du har det. Det er akkurat sånn jeg føler det også. Nyfødt perioden er helt spesiell, så nyt hvert øyeblikk. Men det tror jeg du gjør også. Men det aller beste er at det bare blir bedre og bedre! Det er utrolig koselig når man får mer og mer kontakt med babyen sin, og etterhvert når de blir enda større blir det bare så morsomt. Og det går jo an å få flere barn også, vet du.... Det er minst like fantastisk andre gang, synes jeg. Om ikke enda bedre fordi man slipper det værste av usikkerheten. Jeg gleder meg til å følge dere videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 14. mars 2007 #1948 Del Skrevet 14. mars 2007 En snikleser melder seg! Synes du skriver veldig levende og rørende om tiden du opplever nå. Håper å rekke bilder av Burpelita neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. mars 2007 #1949 Del Skrevet 15. mars 2007 Virkelig rørende lesning, kos deg videre med snuppa og nyt alle de små øyeblikkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. mars 2007 #1950 Del Skrevet 15. mars 2007 Innom med en til Burpe-jentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. mars 2007 #1951 Del Skrevet 15. mars 2007 Innom med en STOR til verdens beste Burpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #1952 Del Skrevet 16. mars 2007 Arwen Det er bare å glede seg! Nyt at tiden går sakte, for plutselig så flyr den... ¤Ronja¤ Skrållan Det er skummelt hvor fort vi glemmer... Jeg må tenke så det knaker, for å huske alt som har skjedd disse dagene etter at Burpelita kom. Jeg er ganske flink til å skrive ned ting, men kunne helt sikkert vært mye flinkere! Engel på natta, og engel på dagen Cr@sh Tror nok dagboka kommer til å bli flittig brukt her også etterhvert, ja! Har også en liten bok hvor jeg skriver ned gjøremål og tanker, og den vokter jeg som om den skulle vært gull! For den er gull verdt, hvertfall! Holly Koselig med en snarvisitt! Jeg satser på å få tid til en liten runde idag... smile Godt å høre at det jeg skriver kan få noen til å glede seg enda mer! Det er helt fantastisk å være mamma. Jeg kan ikke se meg mett på henne! Det kommer fler bilder etterhvert, ja! Må jo vise fram gullskatten... Ingen såre brystvorter Hadde litt vondt i den ene de første dagene, for hun ble lagt litt feil (av barnepleieren av alle... ) ved puppen den første gangen! Siam Jeg håper du har rett i at det bare blir bedre og bedre. Jeg kan egentlig ikke se for meg åssen det skal kunne bli det, for vi har det jo uendelig fantastisk nå! Fler barn skal det definitivt bli Gjerne 3 til... Spørs om sambo går med på det Cerise Koselig med sniklesere som står fram! Velkommen skal du være La Traviata Takk for det! Vi koser oss til tusen, ognyter hvert eneste sekund... Cr@sh Masse tilbake! Myztica Søte deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #1953 Del Skrevet 16. mars 2007 Dagene flyr! Akkurat nå omtrent, er det ei uke siden vi reiste hjem fra sykehuset! Jeg håper virkelig tiden snart begynner å gå litt saktere, for den flyr fra meg. Jeg rekker liksom ikke å summe meg mellom alle de herlige øyeblikkene vi har Burpelita ligger ved siden av meg og sover. Sambo måtte på jobb en tur, for de skulle ha et viktig møte... Skal begi meg ut på en dagbokrunde nå, håper jeg rekker innom alle før Burpelita krever sitt! Hvis jeg ikke gjør det, ønsker jeg alle sammen en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 16. mars 2007 #1954 Del Skrevet 16. mars 2007 innom med en helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. mars 2007 #1955 Del Skrevet 16. mars 2007 kjempekoselig å lese om dagene dine med lille nydelige burpelita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. mars 2007 #1956 Del Skrevet 16. mars 2007 God helg, snupper!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. mars 2007 #1957 Del Skrevet 16. mars 2007 Gooood helg til herlige Burpen, og hennes skjønne Burpelita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. mars 2007 #1958 Del Skrevet 16. mars 2007 Faar vi se skjoennheten? Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. mars 2007 #1959 Del Skrevet 16. mars 2007 God helg til deg også!!! Jeg gleder meg til å se henne! Så heldig du har vært som har sluppet unna såre brystvorter da!!! Jeg trodde jammen alle måtte gjennom det jeg. Men har du lest mye om amming på forhånd? og hils Burpelita fra meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. mars 2007 #1960 Del Skrevet 17. mars 2007 på de søte Burpe-jentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå