Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Fremhevede innlegg

Skrevet

¤Ronja¤ Jeg bruker "vanlig stoff" til panelet, for jeg skal sy dobbelt, sånn at den kan brukes på begge sider, med forskjellige mønster. Til stroppne og "rammen" rundt panelet, har jeg noe stoff som kjennes litt mer solid... Har en oppskrift som jeg bruker som basis, men den blir ikke fulgt til punkt og prikke :)

Håper menssmertene dine gjør godt! :Nikke:

smile :vinke:

cappo :vinke:

Cr@sh Takk for hopping :):kyss:

magolia :kose:

---------------------------------------------------------------------------

Jeg er så lei av vondter som ikke fører noe sted :sur:

"Krampene" i mage og rygg er tilbake, men er ikke regelmessige, og varierer i styrke. Jeg gidder ikke ta tiden, for jeg vet det bare er tull allikevel :grine:

Tror jeg skal slutte å bli glad for hver vondt jeg kjenner, bare gi litt faen...

Stabeistet mitt kommer når hun kommer, forhåpentligvis før sommer'n :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er så lei av vondter som ikke fører noe sted :sur:

"Krampene" i mage og rygg er tilbake, men er ikke regelmessige, og varierer i styrke. Jeg gidder ikke ta tiden, for jeg vet det bare er tull allikevel :grine:

Tror jeg skal slutte å bli glad for hver vondt jeg kjenner, bare gi litt faen...

Stabeistet mitt kommer når hun kommer, forhåpentligvis før sommer'n :roll:

Huff, jeg får så vondt av deg! :kose: Nå må vel disse vondtene dine skjønne at de skal ta seg opp, og bli skikkelig vonde, så Burpelita kan komme... Håper de forstår det i løpet av dagen... :Nikke:

Vet du, jeg kan med 100 % sikkerhet si at du har Burpelita på utsiden av magen innen sommeren kommer, selv om det ikke virker sånn nå! ;):klem:

:kys_2:

Skrevet

Hei Burpen, skjoenner saa godt at du er frustrert naa! Gikk jo selv med vondter som ikke gjorde saa mye nytte, og man blir lei etterhvert. Jeg oensket faktisk at vondtene skulle forsvinne etter noen dager, men det var mest fordi jeg ikke fikk noe saerlig soevn og vondtene virkelig var vonde. :forvirret:

Haaper det tar seg kraftig opp med ordentlige rier, slik at Burpelita snart kan komme! :klem:

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener Burpen! Vil så gjerne ha vondt jeg å nå, men som alle sier må man bare smøre seg med tålomdighet. Ganske irriterende å høre hele tiden synes jeg. Iallfall fra venner og familie. Kjenner du noe? Hvordan er formen? Magen er lenger nede nå enn i går? Kommer han i dag? Det er standard spørsmål fra mine nærmeste.. Greit nok at de spør av og til ,men det blir hele tiden. Sikkert bare hormonene til en høygravid og sliten kvinne som gjøre at det er irriterende :ler:

Ha en fin søndag :klem:

Skrevet

:kose: på Burpen!

Jeg kan også garantere at du får se Burpelita før sommeren :legrine: - men kan desverre ikke garantere de neste 14 dagene gitt... :sur:

Hun kommer nok snart, skal du se!

Kjære Burpelita!

Nå er det på tide å finne veien ut til mamma'n og pappa'n din... De venter spent på å få treffe deg, bli kjent med deg og se hvem du ligner på. Du er allerede høyt elsket, og det er mange som gleder seg til du kommer ut....

Skrevet

*klemme på*

Tar du sånne bringebærkapsler forresten?

Skrevet

Skjønner at du er lei av vondter som kommer og går, det må være ganske så frustrerende. :kose:Men, men, det er litt frustrerende når terminen nærmer seg og det ikke er antydning til vondter heller... :sjenert:

*Kan ikke annet enn å krysse fingre og tær for at Burpelita snart bestemmer seg for å komme ut!*

:klem:

Skrevet

Skrållan Ingenting skjedd iløpet av dagen her... :sjenert: Hvis du sier det er 100% sikkert at hun kommer ut før sommer'n, så gjør hun sikkert det :hoho::kyss:

Holly Jeg har jo ikke noe å "klage over" i forhold til hvordan du hadde det da. Hos meg er det bare mase-/modningsrier, og de gir seg jo etter en tre-fire-fem timer :) Jeg har lest fødselshistorien din, og må bare si at du er beintøff!! :klem:

marthepia Akkurat sånne spørsmål blir jeg bombardert med også... :forvirret: Har snart lyst til å svare at jeg ligger og fiser ut Burpelita,- særlig til de som sender sms'er hele tiden... :hoho:

Cr@sh x2 Søte, søte deg :hjertesmil: Hilsenen til Burpelita er overlevert, og jeg håper hun snart tar den til etterretning :Nikke: Diiiiiiiiiiiger :klem:

magolia Takk for at du stikker innom meg, selvom dagene dine sikert er mer enn hektiske nok med lille, skjønne LM :klem1:

Arwen Takk for litt klemming! :klem: Ja, jeg tar bringebærbladkapsler. Når jeg husker det... :ler: Vet ikke om jeg har stor tro på at det hjelper for modning, men tror at det kan hjelpe på sammentrekning av livmora, og på lengden til renselsen :)

Xania Jeg skjønner veeeeeeldig godt at du også syns det er frustrerende uten en eneste vondt! At jeg har vondt, det er liksom litt "feil rekkefølge". Sorry for at vondtene mine sniker :ler2: Er det 6. du har termin? Det er min "babycomp-termin"... Takk for kryssing av fingre! Skal krysse alt jeg har for at din lille luring snart vil finne veien ut også! :Nikke:

...bortsett fra beina,- de vil jeg ikke krysse! :sjarmor:

Skrevet

Kanskje det er derfor du har så mye kynnere? Jeg begynte plutselig å kjenne mine veldig godt i går, samme dag som jeg begynte med kapsler :overrasket: Har jo ikke kjent de i det hele tatt nesten før det.

Skrevet

Kanskje du føder nå? Hvis du ikke bare sover da?

Jeg tipper at hun kommer på lørdag jeg. :)

:klem:

Skrevet

Stakkars deg!!! Jeg skjønner du blir lei ja!!! :kose:

Håper du får en fin dag!!! :klem:

Skrevet

Hei snuppa...

Håper du har fått deg en deilig natts søvn!

Samle krefter til fødselen er viktig vet du ;)

:klem: og :kyss:

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Uff, syns det høres litt skummelt ut med slike bringebærblad-greier eg, særleg om dei fører til så mykje kynnarar og maserier...

Skrevet
Uff, syns det høres litt skummelt ut med slike bringebærblad-greier eg, særleg om dei fører til så mykje kynnarar og maserier...

Jordmoren min sa det ikke var farlig i det hele tatt. Kynnere i de siste ukene er jo ikke noe skummelt. Er jo bare livmoren som trener. Eneste er at man blir sliten av det.

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet
Jordmoren min sa det ikke var farlig i det hele tatt. Kynnere i de siste ukene er jo ikke noe skummelt. Er jo bare livmoren som trener. Eneste er at man blir sliten av det.

Ja, det er det eg meiner med skummelt... Det får da vere måte på trening, liksom... Viss det er noko ein ikkje treng før ein fødsel, så er det vel å bli unødig sliten?

Kan ikkje sei eg har tru på verknaden av dei kapslane eg, då hadde vel alle jormødre anbefalt det...?

Skrevet

Tja... min jordmor ville ikke uttale seg siden de helst ikke uttaler seg om naturmedisin, men hun sa at det skader hvertfall ikke. Hun sa forresten at de ofte så at de som hadde tatt kapsler og fortsatte med det etter fødselen hadde en mye raskere renselse. Livmoren trakk seg fortere sammen og man blødde mindre.

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Hmm.. Jaja, det stemmer sikkert... Syns berre ikkje VONDE kynnarar høyres noko særleg ut...

Men men, får håpe kroppen min greier å jobbe som den skal sjølv om eg ikkje tar slike kapslar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...