Burpen Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #1981 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Nå har hverdagen kommet til Burpe-heimen for fullt! Sambo er tilbake på jobb igjen fra idag, så nå står vi jentene alene. Burpelita har vært kjempesnill til nå Regner med hun snart våkner for litt mat. Jeg har hatt skolebesøk,- har skrevet litt på oppgaven vår, som skal leveres i mai. Begynner å kjenne at jeg får litt småpanikk ved å tenke på det... Huff... Men det går nok bra til slutt! Det er så herlig å "snakke" med henne. Igår tror jeg vi satt og "snakka" i over en halvtime. Hun var i skikkelig go'humør... Vi holdt blikkontakt i "evigheter"! Hun fulgte meg også, når jeg forflytta meg! Herlige jenta mi Vi kommuniserer godt, hun hermer etter mine ansiktsutrykk og grimaser, og jeg svarer når hun "snakker" til meg. Det er herlig å være mamma til en så våken og herlig liten baby! Det er helt sprøtt å tenke på at hun allerede er to uker idag! Tiden har gått så altfor fort... Jeg skulle inderlig ønske at det gikk an å bremse tiden litt, for de to ukene vi har hatt sammen nå, har vært de mest fantastiske i mitt liv! Jeg føler en ny mening med livet (for all del, livet har vært meningsfyllt før også), når jeg ser på den lille, herlige skapningen, som er fullstendig avhengig av pappan sin og meg! Det er fantastisk å vite at hun trenger meg. At hun virkelig trenger meg! Så er det like fantastisk å vite at jeg trenger henne... Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne nå. Hun har blitt en så naturlig del av livet og hverdagen min, at alt annet ville vært helt feil! Nå vil puppene mine at hun snart skal få lyst på mat... Og etter det, tror jeg jammen meg vi skal trille en tur! Kanskje besøke pappan på jobb? Da tror jeg han hadde blitt glad! Det er hvertfall strålende sol her idag, og det ser godt og varmt ut, selvom det faktisk er rundt null grader... Hun er så fiiiin Den lille gullskatten min... Endret 21. mars 2007 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. mars 2007 #1982 Del Skrevet 21. mars 2007 100-siders-fest sammen med Burpelita!!! Det høres så kjekt ut det du forteller om jenta di! Du er nok ganske heldig som har fått den "lykke-følelsen" for jeg tror ikke det er en selvfølge, iallefall ikke med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. mars 2007 #1983 Del Skrevet 21. mars 2007 Å, så fint det høres ut som om dere har! Kos dere videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. mars 2007 #1984 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei, vennen! Så flott å lese at det går bra med dere og at du trives som mamma - for det er i hvert fall helt tydelig! Her har det vært svært lite KG-aktivitet den siste uka... Men for å være helt ærlig, så har det nydelige "påskeværet", trilleturer og tid med mann og barn fristet mer. Har faktisk ikke skrevet i dagboka mi på over en uke... - men jeg setter stor pris på at du er innom og redder meg fra andre og tredje side til stadighet Må forresten fortelle deg at vi har fått plass til Lillegutt i barnehagen der Storegutt går, fra august... Ble egentlig veldig lettet da jeg fikk vite det... godt å ha det i boks. I dag skal jeg på småbarnstreff her på stedet. Det pleier å være veldig koselig... Mange mammaer og enda flere barn.... Forrige gang var vi 10 voksne... så du kan sikkert tenke deg desibelforholdene når alle snakker med andre, og noen barn er sulten og andre hyler fordi de har det gøy osv... Så tro meg - det er godt å komme hjem igjen etter på også Kos dere, snupper! Diger og fra Cr@shel@shen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 22. mars 2007 #1985 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er alltid koselig å lese om hvordan dere koser dere Også blir jeg alltid så rørt over de utrolige gode skildringene dine om akkurat dette... får meg ihvertfall ikke ril å glede meg mindre til å bli mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 22. mars 2007 #1986 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei Burpen & Burpelita! ÅÅ hun høres herlig ut vennen! Så godt at du koser deg og at hun er så snill To uker allerede ja! Kooooos deg! Det blir bare mer og mer givende framover! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 23. mars 2007 #1987 Del Skrevet 23. mars 2007 Høres ut som om dere koser dere glugg ihjel om dagen! Er så trøtt jeg nå, så jeg er bare kjapt innom for å ønske dere en GOD HELG! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. mars 2007 #1988 Del Skrevet 24. mars 2007 God helg, vennen! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. mars 2007 #1989 Del Skrevet 25. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #1990 Del Skrevet 26. mars 2007 Tusen takk for at dere holder liv i boka mi, folkens! ...og en ektra takk til smile som stelte istand hundresiders-fest for meg Det er travle dager, travle, men heeeeerlige dager! Vi jentene koser oss hjemme. Det går stort sett i mating, bleieskift og kos, noe som passer meg helt perfekt for tida! Har vært drømmevær de siste dagene, og vi har gått masse tur Deilig å røre litt på seg igjen! Og skråtten trenger det Vi var på helsestasjonen idag, og Burpelita har gått opp 160 gram siden forrige mandag :rosasmil: Nå veier hun 3630 gram! Fiiiine jenta mi Nå venter senga. Det er ny dag allerede i morgen, og natta som var, var ikke altfor god. Men vi skal ikke klage, det er den første natta Burpelita har holdt oss "plagsomt" mye våkne... Er vel snart på tide å enten få flytta dagboka mi, eller få starta en ny en... Får tygge litt på hva jeg skal gjøre Diger til alle som er innom, og på kinnet til dem som vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 26. mars 2007 #1991 Del Skrevet 26. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 26. mars 2007 #1992 Del Skrevet 26. mars 2007 Gratulerer med side 100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 27. mars 2007 #1993 Del Skrevet 27. mars 2007 Så godt at Burpelita har gått opp! Har du bilder?? Ja dagene er travle men herlige! :-D Koooooooooos dere i det fiiiiiiine været! Skal vi møtes ved M-vannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. mars 2007 #1994 Del Skrevet 27. mars 2007 Så godtå høre hvordan det går med dere! Det må være deilig å være ute på trilletur med sitt eget barn i dette fantastiske været ja!!!! Kos dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 27. mars 2007 #1995 Del Skrevet 27. mars 2007 Hi hi. Utrolig morro å lese her og vite akkurat hvordan det er Håper dere koser dere like mye som vi gjør med lillejenta vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #1996 Del Skrevet 27. mars 2007 cappo tilbake, og en diger Felicity Tænk ju, tænk ju! Shade Ja, veldig godt for et mammahjerte at lille venn går opp i vekt! Da blir all mating (særlig om natta) verdt det Det er så deilig vær for tida at det ikke er til å tro Jeg syns det hadde vært koselig, jeg, men nå er det kanskje litt mørkt og kaldt...!? Bilder kommer snart igjen! smile Ja, det er herlig å trille tur med Burpelita! Gled deg til sommer'n Shabana Godt at dere koser dere! skulle bare mangle, for det er jo komplett umulig å ikke ose seg med en sånn liten i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2007 #1997 Del Skrevet 28. mars 2007 Diger til favorittjentene! Det er så herlig å lese om dagene deres.... Det er herlig å være mamma! Selv om det kan være slitsomt til tider - sånn som når natta går bort til alt annet enn å sove... Snart innom igjen (håper jeg)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #1998 Del Skrevet 28. mars 2007 Nå er det på tide å avslutte denne dagboka, og starte med blanke ark i generell! Det blir trist, for jeg hatt det utrolig kjekt her... Takk for følget, alle sammen! Håper dere kommer innom meg her i Lykkebo også Håper på å ha en ny "Burpens nedtelling mot...", om ikke aaaaaaltfor lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. november 2008 Forfatter #1999 Del Skrevet 24. november 2008 Endelig!! Burpens nye nedtelling har starta! Denne gang mot sol og sommer... og slutten av juli! Jeg testa svaaaaakt positivt på farsdagen, søndag for to uker siden, og er idag 5+5. Formen er fin, nesten så jeg lurer på om det virkelig er noen inni der. En drøss med tester av alle slag har bekrefta det gang på gang, så å skal jeg bare nyyyyyte tida, og vente på at den snegler seg avgårde! Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. november 2008 Forfatter #2000 Del Skrevet 24. november 2008 ...og graviditeten er foreløbig hemmelig for familie og venner, så de som kjenner meg IRL her inne, må være så snill og holde tett! Dvs ingen skriving på wallen på Facebook eller lignende! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå