Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh... :legrine:

Det ER fantastisk å være mamma! Og det høres det virkelig ut som du også er enig i !!! Godt å høre at Burpelita trives hos dere, og at dere trives som nybakte foreldre! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Håper dagen din blir fin og innholdsrik (det gjør den helt sikkert - med et nyskapt menneske i armene :legrine: )!!!

:kose: på Burpelita og :klem: på Burpelurpen!

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

:grine2:

Så nydelig skrevet! Det er herlig å være mamma :Nikke:

KOS DERE! Nyyyt tiden... tida går plutselig så fort! :klø:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Du beskriver tilværelsen som nybakt mamma så herlig :hjerte: Fikk nesten tårer i øynene når jeg leste det du skrev. Høres ut som dere koser dere masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa koselig aa lese om hvordan du har det - virker som du er i ditt ess i mammarollen! :legrine:

For min del er de foelelsene du beskriver kommet gradvis, og foerst naa kan jeg med haanden paa hjertet si at jeg elsker min nye tilvaerelse. Er utrolig forelsket i den lille bamsen min... :hjerte: Det er herlig aa vaere nybakt mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøk, alle sammen! :klem:

KG er litt nedprioritert for tiden, akkurat som alt annet, så tilgi meg at jeg ikke er rundtomkring på besøk... :sjenert: Vi kose oss glugg ihjel med lille Burpelita! :hjerter_rundt: Tida går altfor fort. I morgen er hun allerede en uke gammel :overrasket:

Jeg har det fantastisk! VI har det fantastisk :hjerte:

Sambo er utrolig flink med henne, og jeg ser at han storkoser seg som pappa!

Vi hadde det utrolig godt sammen når vi var to, men det å bli tre kan ikke engang beskrives... :hjerter:

Jeg syns vi klarer oss veldig bra! Vi bruker den tiden vi trenger på det som skal gjøres, og blir stadig flinkere til både bleieskift og påkledning :)

Burpelita er snill som dagen er lang, og er stort sett bare fornøyd! :hjerter_rundt:

Var på sykehuset igår for veing, gulsottelst og føllingsprøve. Gulsot har hun aldri hatt. Hun har hatt kjempefin farge hele tiden :rosasmil: Vekta var 3490 da hun ble født, 3220 første og andre dagen, og igår veide hun 3249, så nå går det oppover igjen!

...og for mamsen så går den nedover! Jeg er allerede tilbake på startvekta :hoppe: Kroppen er jo litt dvaskere og slappere, men jeg hadde ikke regna med noe annet, for jeg måtte jo stoppe treninga når bekkenet begynte og krangle...

Nå ligger herligheten min og hikker og lager koselyder om hverandre. Hun hikker like mye som hun gjorde i magen :ler::hjerte:

Mamma og pappa reiste hjem igår. Det var kjempekjekt å ha dem her, og de koste seg med Burpelita! :Nikke: De syntes selvfølgelig at hun er heeeeeeelt nydelig og kjempesnill, de også! Men det skulle da bare mangle... :sjarmor:

Til slutt et par skrytebilder...

*poff*

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Burpe-vennen, hun er nyyyydelig! :hjerter: Helskjønn altså! og så liiiita da... (hvor har det blitt av den lille babyen min?!) :hjerte: Skjønner godt dere koser dere med den gullklumpen altså! :Nikke:

Høres ut som om dere knallkoser dere sammen alle tre, godt å høre! :) Er det ikke herlig når det vises så godt på fedrene at de elsker de små?

Må si jeg er en smuuuule misunnelig på deg som er tilbake til startvekt... :sjenert: Har igjen ca 3 kg jeg, men så la jeg på meg mye mer enn deg også da...

KOS dere videre med lille sjønne Burpelita! :hjerter_rundt:

Digert :kyss: på kinnet til søte Burpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rørende å lese om den nye familien :)

Veldig godt å høre at der har det så bra alle tre.

Og baby'n er jo bare nydelig!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt utrolig nydelig!!!

gratulerer nok en gang. det høres helt herlig ut å være mamma :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempenydelig!

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver om at du ønsker å stoppe tida! Det vil stort sett jeg også! Savner allerede Julegavens tid som bitteliten baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for Burpelita-skryt, alle sammen! :klem: Jeg er selvfølgelig heeeeeeeeeeeeeelt enig med dere :hjerter: Hun blir bare nydeligere og nydeligere for hver gang jeg ser på henne, så jeg lurer på hvor dette skal ende... :rosasmil:

Skrållan Det er virkelig deilig å se at han koser seg sånn! :Nikke: Han er så stolt at han kan sprekke... :hjerte:

¤Ronja¤ Det er 50 hun har på seg på bildene, og som du kanskje la merke til, så er det ikke langt unna at hun drukner i det. 56 er aaaaaaaaltfor stort!

Bustetroll Det kommer nok fler ;)

Hun har vært våken for mat to ganger i natt, den andre gangeen er . Sambo er på morgenspinning, og jeg fikk ikke sove :sjenert: Vi har nok vært heldige med valg av baby :Nikke::hjerter_rundt:

Idag er hun allerede ei uke :overrasket:

Jeg hadde en skikkelig utblåsning igår kveld etter at vi la oss... :sjenert::grine:

Syns denne uka har gått altfor fort, og hvis jeg skulle kunne ønske meg en ting i hele verden, så ville jeg skrudd tilbake tiden til tirsdags kveld!

Jeg vil ha rie-natta med alle forventningene på nytt, jeg vil ha fødselen på nytt, jeg vil ha synet av deeeeeeeilige Burpelita for førte gang på nytt... Jeg vil ha alt på nytt!! :hjerte:

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...