Arwen Skrevet 5. mars 2007 #1801 Del Skrevet 5. mars 2007 Det gjør den helt sikkert, jeg liker bare å ha prøvd alt jeg kan for å få det så greit som mulig. Litt helgardering Lurer på hvor Burpen er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. mars 2007 #1802 Del Skrevet 5. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 5. mars 2007 #1803 Del Skrevet 5. mars 2007 *rope på Burpen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. mars 2007 #1804 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg ser henne! Hvordan gaar det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #1805 Del Skrevet 5. mars 2007 Arwen Det kan godt hende kapslene har hatt en innvirkning, ja, selvom jeg faktisk merka at jeg fikk mindre av dem rett etter at jeg begynte å ta dem. Vet ikke om det har noen sammenheng Cr@sh Har vært lite KG-tid på meg i helga... Har kosa meg masse med sambo Kanskje den siste helga vår alene på hundreogørten år, vøtt Bustetroll Var nok ikke noe annet spennende at jeg sov, nei... Sorry! Skal notere tipping smile Du er så god du, smile Håper du også får en stråkende dag! Cr@sh Burpen sov virkelig godt i natt, og føler seg som et nytt og bedre menneske! ¤Ronja¤ og Arwen Jeg var lenge i tvil om jeg skulle gidde og kjøpe kapslene, men fant ut at så lenge det ikke skader, så er det jo verdt et forsøk Jeg har ikke hatt noen "plagsom" virkning av dem, hvertfall, og kynnerne mine kjennes "gode". Og om så var, om de skulle bli plagsomme og slitsomme, så vil jeg heller ha en litt sliten, men godt trent livmor under fødselen, enn en som er utkjørt halvveis på oppløpet! Skrållan ¤Ronja¤ *Rope høyt: Jeg er her, jeg er her, jeg er her* Holly Det er bra du følger med! Har det bare bra idag, takk Mer nedenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. mars 2007 #1806 Del Skrevet 5. mars 2007 *klemme på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #1807 Del Skrevet 5. mars 2007 Har hatt en deeeeeeilig natts søvn, men var allikevel stuptrett når jeg våkna... Sto opp klokka åtte, for å ringe jordmor. Ville høre om hun hadde time til meg denne uka. Hun hadde ikke kommi når jeg ringte, og hadde ingen time før klokka kvart på ti. La meg igjen, og satte på vekkerklokka, sånn at jeg skulle kunne nå henne før hun skulle ha den timen. Da jeg ringte tilbake, sa hun at jeg hadde time idag, klokka halv elleve "Kontordama" må ha satt meg opp på ny time etter at den andre i forrige uke gikk ut, uten at jeg hadde fått beskjed. Var jo bare supert det, men jeg fikk det litt travelt... Burpen bruker laaaang tid på badet! Da jeg kom til jordmor, satt det et par der og venta. Var visst dobbelbooking på gang,- de hadde også time halv elleve Snill som jeg er, så sa jeg at de kunne gå først, siden de var to, og sikkert hadde tatt seg fri fra jobb. Jeg gjør jo ingenting allikevel (bortsett fra å vente på Burpelita) Så klokka kvart på tolv var det min tur :rosasmil: Alt står bare bra til med både Burpelita og mamman hennes Hun fikk sf-mål på 40, og hadde full forståelse for bekymringa mi (selvom hun ikke delte den), og fikk ordna meg en vekstestimerings-ul på onsdag! Snille, gode jordmor! Og endelig,- Hodet er festa!! :hoppe: Jeg føler meg ti kilo lettere, hvertall, etter denne timen! Etter jm-timen, måtte jeg innom etpar butikker for noe småstæsj. Sorry hvis jeg har "holdt dere på pinebeknen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 5. mars 2007 #1808 Del Skrevet 5. mars 2007 Så bra at du skal på vektestimering, det roar deg nok, skal du sjå! Min vesle tass var 3250 gram allereie for ei veke sidan, så han er litt over snittet, men ikkje avskrekkande stor heldigvis. (men stor nok til å komme NOOO!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 5. mars 2007 #1809 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Bra at alt var fint på kontroll Blir godt å se igjen burpelita på UL på onsdag! Ikke sikkert du skjønner så mye av det du ser, for det gjorde ikke vi når vi var ivei. Han var så stor. Blir spennende å se hvor stor hun er Lykke til på UL!! Kommer sikkert innom før onsdag jeg også, men itilfelle jeg ikke gjør det og begynner (forhåpentligvis) å få rier så må jeg si det likevel Du er ikke alene om å bruke lang tid på badet.. Jeg også. Spørsm hva jeg skal til med. Er ikke alltid jeg orker å ha på meg mascara og ordne meg helt superfin. Men når jeg skal til med noe spesielt kan jeg faktisk bruke 30-60 minutter Endret 5. mars 2007 av marthepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #1810 Del Skrevet 5. mars 2007 ¤Ronja¤ Jeg blir noe mer rolig etter ul'en ja! Jeg vil heller VITE om hun er stor, enn å gå og lure... Tror nok Burpelita er en diger pudding i forhold til lille ville marthepia Gleder meg til ul'en Tror nok ikke vi får se så mye, men det er ikke derfor jeg vil dit heller, så det er greit... Bare jeg får litt ro i skråtten, så er jeg fornøyd Takk for lykkeønskning Håper du blir borte herfra noen dager, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. mars 2007 #1811 Del Skrevet 5. mars 2007 Oi,jammen godt du fikk kontakt med jordmor da! Jeg bruker også lang tid på badet jeg må jo være ren og få ordna hår og sminke jo. Mannen synes jeg er utrooooolig treig! Hva er gjennomsnittet på SF-mål på slutten da? Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 5. mars 2007 #1812 Del Skrevet 5. mars 2007 Innom og sjekker Fortsatt ingen Burpelita :klø: "Kom da lille Burpelita, komme da!" Godt at JM skjønte bekymringen din... og bra at du fikk UL Da får du enda en titt før Burpelita kommer.. hvis hun ikke kommer før onsdag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 5. mars 2007 #1813 Del Skrevet 5. mars 2007 Så bra hodet er festa!! Ikke lenge til nå vennen!! Lover at det blir miiindre tid på badet når Burpelita er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #1814 Del Skrevet 5. mars 2007 smile Ja, flaks jeg fikk tak i henne, ellers hadde jeg mista en time jeg ikke visste jeg hadde Er det ikke rundt 35 cm som er gjennomsnittet i uke 40? (Altså neste uke for min del...) LinKri Bare fortsett å lokke på Burpelita En eller annen dag må hun jo ta til vett :klø: Lianna Ja, super med hode-fest! Og heldigvis ikke lenge igjen Max tre uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mars 2007 #1815 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei snuppis! Så flott at hodet er festet! Nå er det jo klart for at ho skal komme... Bra at JM tok deg på alvor, og at du fikk UL. Moro å kikke på Burpelita en siste gang før ho kommer ut da... Om du rekker det... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #1816 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Magebilder tatt idag, 39+2 Første,- har magen synki, eller? Andre,- se så diiiiiiiiiiiger den er... At jeg ikke sprekker... ------------------------------------------------------------- Og der hadde Cr@sh vær innom også, jo Jepp, nå som hodet er festa, er alt klart! Åååååååå, som jeg gleder meg :hoppe: blir kjekt å se henne igjen, selvom jeg ikke tror vi får se noe særlig... Kommer sikkert hvertfall ikke til å skjønne hva vi ser Men stas blir det Endret 5. mars 2007 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 5. mars 2007 #1817 Del Skrevet 5. mars 2007 Syns du har knallfin mage eg! Det ser ut som den har sunke ein heil del ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 5. mars 2007 #1818 Del Skrevet 5. mars 2007 :hoppe: for at hodet har festa seg! :hoppe: Da er jo alt klart! *Koooooooommmee da, liiiille Burpelitaaa* Høre på Xania nå! Godt at du har fått time til vekstestimering, så vet du i alle fall hva du har å forholde deg til. Stort SF-mål behøver jo ikke å bety stor baby, men det er jo veldig greit å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. mars 2007 #1819 Del Skrevet 5. mars 2007 Så fin magen din er Burpen! Burpelita har virkelig en lekker hybel! Synes det ser ut som om den har synki litt ja! Flott at JM tok bekymringen din på alvor, skal bli spennende å se hva du får vite på UL! Og for at hodet har festet seg, så slipper du å bekymre deg for det! Ha en flotters aften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mars 2007 #1820 Del Skrevet 5. mars 2007 Med den fine hulen der, så må du kanskje regne med å gå med Burpelita helt til sommeren like vel tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå