Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 2. mars 2007 #1761 Del Skrevet 2. mars 2007 ¤Ronja¤ Glad for at jeg har bestemt meg for å ta et ekstra år, sånn at jeg slipper å stresse for å bli ferdigutdanna til våren! Vil heller kose meg masse med Burpelita ← Det er nok smart! Treng nok litt ekstra tid på studiene eg også, men håpar å i alle fall få tatt EIN eksamen til våren, kaanskje begge to, sidan det "berre" er muntleg. Berre eg greier å bli ferdig med dei obligatoriske oppgåvene først... MÅ skjerpe meg litt snart, går berre rundt og er utolmodig etter å bli mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 2. mars 2007 #1762 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg må si du har vært veldig flink i dag!! Godt at det er rent og pent hjemme? Jeg har det bestandig godt med meg selv etterpå og scanner gulvet etter smårusk og rydder hele tiden akkurat den dagen jeg har vasket..men så dabber det av etterhvert Nå føler jeg nesten at jeg må sette ræva i gir og gjøre noe. Har jo selvsagt mine faste helga-gjøremål da Hadde jeg hatt eksamener i år hadde jeg vært veldig stresset nå.. Når jeg vet at jeg har eksamener hengende over meg er det ALT jeg tenker på. Skriftlige er ikke så fælt, men muntlige.. *Grøss* Da tisser jeg nesten på meg. Helt seriøst. Har veldig angst for å fremføre ting muntlig. Ikke bare vanlig jeg gruer meg angst, men det føles veldig ille. Det har jeg sagt fra om til lærern min. deter mye verre foran hele klassen enn foran sensor synes jeg da.. rare meg Håper på mer vondter både for meg og deg. Hadde vært arti om vi hadde født på samme dag. Magefølelsen min sier at du kommer tilå føde før meg. Men hvem vet? Gleder meg til Crash skal sladre Det er alltid spennede!! Ha en flotters helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 2. mars 2007 #1763 Del Skrevet 2. mars 2007 Så flink du er Burpen!! Skulle ønske jeg bare var halvparten av et slikt "kjerringemne" som du er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. mars 2007 #1764 Del Skrevet 2. mars 2007 God fredag i Burpeheimen... Snart er dere 3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #1765 Del Skrevet 2. mars 2007 Bustetroll Hyggelig å se deg også Jeg har en HP-ettellerannet... Har hatt den i flere år, men er storfornøyd med den! Sambo er en pc-fikser, så det har kanskje noe med saken å gjøre... Cr@sh Takk-takk Det syntes sambo at jeg hadde vært også! Sparer krefter alt jeg kan nå, for nå vil jeg snart ha litt action... Vil hun skal komme ganske tidlig på dagen, skjønner du, for da kan jeg beundre henne en laaaaang førstedag ¤Ronja¤ Har du bare to eksamner!? Din heldiggris!! Nei, du er kanskje ikke så heldig allikevel, for muntlig er noe dritt... Jeg har *telle* 5 stk, hvor to av dem er oppgave. Huff, jeg ser ikke lyst på dette semesteret her, altså! marthepia Veldig deilig når det er ryddig og reint hjemme Skjønner veldig godt at du ikke syns noe særlig om muntlig eksamen... Det er helt pyton, det syns jeg også! magolia Takk, søta "Kjærringemne"-tendensene kommer med alder'n vøtt! Derfor jeg er så flink... Cr@sh Takk, snuppa! Ja, tenk, snart er vi tre ---------------------------------------------------------------------- Jeg tror ikke jeg orker den store "helgerunden", jeg... Er litt trøtt og sliten etter storrengjøring idag, så jeg slenger på sofaen mens sambo lager noe digg! Vi har ikke hatt middag ennå, for sambo kom seint hjem fra jobb. Jeg er suuuuulten! Kommer på besøk til dere iløpet av morgendagen, om jeg ikke er opptatt med andre ting :jarmor: Ha det fin så lenge, alle sammen :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #1766 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) 39 uker Hun har vært helt spinnvill i magen i kveld, noe jeg forestiller meg har skyld i alle kynnerne jeg har. De kommer konstant! Nå skal vi snart legge oss! Jeg er trøtt som en ulkedupp... Edit: x antall skriveleifer... Endret 2. mars 2007 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 3. mars 2007 #1767 Del Skrevet 3. mars 2007 for 39 veker!!!! Eg har "berre" 2 eksamenar ja, 15 studiepoeng på kvar... Meir enn nok, syns eg. Skriv bachelor-oppgåve også no då, litt hektisk, men går greit. Skal forsvare oppgåvene mine på muntleg, så det er heldigvis meir overkommeleg enn ein vanleg skriftleg. Håpar du har kjent noko i magen i natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. mars 2007 #1768 Del Skrevet 3. mars 2007 for 39 uker og ikke minst for kynnere! De gjør litt forarbeid vet du... Ha en deilig lørdag, vennen! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #1769 Del Skrevet 3. mars 2007 ¤Ronja¤ Takk for ing! 15 studiepoeng på hver eksamen hørtes mer enn nok ut, ja! Jeg husker faktisk ikke hvor mange poeng hver av mine er... *sjekke* Jeg skal ha 2x6 poeng, 1x9, 1x12 og 1x15 Men tviler på at jeg tar alle... Jeg har aldri forsvart noen oppgave, jeg, men det er vel egentlig en grei form for eksamen? Man har jo som regel jobba godt med oppgaven på forhånd, hvertfall! Cr@sh Takk for ing til deg også! Satser på at hver eneste kynner gjør godt nå, ja Ha en strålende lørdag du også --------------------------------------------------------------------------------------- De er tilbake, de er tilbake!! vondtene jeg hadde natt til igår... Ikke så vonde som de var her om dagen, og heller ikke så regelmessige, men det kan jo ta seg opp! *håpe-håpe-håpe* Jeg syns kroppen min har lurt meg mange nok ganger nå, så nå vil jeg ha action på ordentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 3. mars 2007 #1770 Del Skrevet 3. mars 2007 Vi får håpe på at vondtene blir verre og verre i løpet av dagen! Det er iallfall veldig spennende å følge med her nå Du er heldig du som kjenner et eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 3. mars 2007 #1771 Del Skrevet 3. mars 2007 ¤Ronja¤ Jeg har aldri forsvart noen oppgave, jeg, men det er vel egentlig en grei form for eksamen? ← Veldig greit, eigentleg! Eg skal jo berre sitte og "belære" sensor" eigentleg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. mars 2007 #1772 Del Skrevet 3. mars 2007 for 39 uker! ...og hurra for vondter som er på vei tilbake! Håper virkelig de tar seg opp og blir til skikkelig harde rier, så du får treffe Burpelita før helga er over! God lørdag til deg søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. mars 2007 #1773 Del Skrevet 3. mars 2007 Spennende med vondtene dine... (Jeg er klar for sladring, jeg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #1774 Del Skrevet 3. mars 2007 marthepia Ser dårlig ut her... ¤Ronja¤ Hørtes egentlig veldig kjekt ut! Skrållan Takk for ing! Jeg håper også det snart skal skje noe action med vondtene mine... Nå er de bare irriterende! Cr@sh Ser ut til at du ikke får rett med tippinga, snuppa ------------------------------------------------------------------------------ Vondtene mine var på vei tilbake tidligere idag, og kom seg godt på plass også, men holdt seg ikke der... De gikk over til kraftige menssmerter, som sitter i både mage og rygg fortsatt. Det føles litt mer meningsfullt med menssmerter enn maserier, egentlig, tror jeg, for menssmertene sliter meg ikke ut, hvertfall! Vi har vært på en aldri så liten shoppingtur idag. Fikk kjøpt stoff til Mei Tai'en jeg skal sy, stoff til "sengekant" til lekegrinda, og plater og planker sånn at sambo kan lage en bunn til den. (Da vi kjøpte lekegrind, tenkte vi på at den skulle være til litt seinere, så vi kjøpte en Park a Kid. Den er uten bunn. Istedenfor å kjøpe vugge/kurv/ettellerannet som Burpelita kan ha i stua, bruker vi heller lekegrinda, og trenger derfor bunn (for jeg får noja av å tenke på at hun skal slenge på gulvet dagen lang Hun kommer jo til å ligge på gulvet også, men jeg vil ike legge henne på gulvet når hun skal sove... ), og siden det er sprinkler, så vil jeg ha noe som gjør at det ikke blir så åpent, derfor stoff. ) Hjelpes, dette ble nok rotete... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 3. mars 2007 #1775 Del Skrevet 3. mars 2007 Så flink du er som skal sy deg Mei Tai! Brukar du ein spesiell type stoff? Syr du etter oppskrift? Eg har hatt masse mens-smerter i dag eg også, håpar det betyr at noko er på gang snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. mars 2007 #1776 Del Skrevet 3. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. mars 2007 #1777 Del Skrevet 3. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. mars 2007 #1778 Del Skrevet 3. mars 2007 for murringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 3. mars 2007 #1779 Del Skrevet 3. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 4. mars 2007 #1780 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå