cappocino Skrevet 1. mars 2007 #1741 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei innom og sjekker formen i din fødemåned!! Ja nå er det ikke lenge igjen til Burpelita er her !! for rier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mars 2007 #1742 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvordan går det med deg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 1. mars 2007 #1743 Del Skrevet 1. mars 2007 *kryssar fingrane for at det skjer noko i natt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 2. mars 2007 #1744 Del Skrevet 2. mars 2007 OI. Hoppe. Kommer Burpelita snart, eller? Riktig måned og allt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 2. mars 2007 #1745 Del Skrevet 2. mars 2007 Oj, lenge sidan oppdatering... *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. mars 2007 #1746 Del Skrevet 2. mars 2007 Burpen... hvor er du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #1747 Del Skrevet 2. mars 2007 Susan Har du også fått sånn? Holly Det blei nok feil tipping på deg... Sorry Jeg håper jeg både får en kortere og litt mindre dramitisk fødsel enn deg Cr@sh x 2 Hehe, du er søt! Og skaper visst spenning her også Keep up th good work LinKri Skrållan Sorry for at Cr@sh ikke hadde noe spennende og melde om, altså... Arwen Takk for oppklaring! cappocino ENDELIG er det riktig måned, hvertfall... Håper Burpelita snart tar til vett og bestemmer seg for å fine veien ut! Håper på noen skikkelige rier snart... smile Fint, dessverre... ¤Ronja¤ Altså, du kryssa ikke bra nok Men tanken var god Bustetroll Koselig å se deg igjen! Alt er klappet og klart for Burpelitas ankomst, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet... Lettere sagt enn gjort ¤Ronja¤ og smile Jeg er her, jeg er her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #1748 Del Skrevet 2. mars 2007 Melder meg ...fortsatt ... Ikke en eneste vondt og melde om heller Sambo har stikki av med laderen til laptop'en min idag, så jeg har ikke mer enn fem timer med strøm. Må "forvalte ressursene" fornuftig, så jeg gjør dagens planer før jeg kommer tilbake på en aldri så liten runde! ...så nei,- jeg føder ikke, jeg: *rydder *tørker støv *støvsuger *vasker gulv *vasker opp *vasker bad *vasker klær *gjør skole *scrapper ...og hvis det faktisk skulle skje noe spennende etter å ha holdt på med dette en stund, så skal jeg holde Cr@sh oppdatert, hvis jeg ikke rekker innom selv! Hadde vært greit om gårsnattens vondter kom tilbake, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. mars 2007 #1749 Del Skrevet 2. mars 2007 *rydder *tørker støv *støvsuger *vasker gulv *vasker opp *vasker bad *vasker klær *gjør skole *scrapper ← Dette her ser jo lovende ut for min tippedag da... i morgen! Litt i kveld, så skjer det nok i natt... Ikke slit deg helt ut da... Tenker på deg! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 2. mars 2007 #1750 Del Skrevet 2. mars 2007 Innom og sjekker! Så effektiv du skal være i dag da.... Kjenner jeg er skikkelig lat i dag Men jeg SKAL ut på trilletur... for det har vært dårlig med det denne uka pga snøværet Håper all vaskina di fører til litt vondter da Men du må ikke slite deg helt ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 2. mars 2007 #1751 Del Skrevet 2. mars 2007 *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. mars 2007 #1752 Del Skrevet 2. mars 2007 Du inspirerte meg til hus- shining... - håper det gir resultater for i hvertfall en av oss...snart! Må kose deg litt også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. mars 2007 #1753 Del Skrevet 2. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 2. mars 2007 #1754 Del Skrevet 2. mars 2007 Så flink du er då!! Er deilig å få gjort unna ein del husarbeid no då, sidan vi ikkje veit når desse små kjem... Så flink du er som greier å gjere skule-ting. Eg skulle ha skrive oppgåve, men det går så saaakte... Akk ja. Håpar vi får VONDT snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 2. mars 2007 #1755 Del Skrevet 2. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 2. mars 2007 #1756 Del Skrevet 2. mars 2007 *Innom og sjekker ståa* Du må ikke slite deg helt ut med husarbeid her, husk at du skal hvile og lade opp til Burpelita kommer! Håper du får ei flott helg, kanskje den første med Burpelita?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #1757 Del Skrevet 2. mars 2007 Cr@sh x2 Ja, nå gjør jeg alt jeg kan for at du skal få Lotto, altså! LinKri Jeg kan godt komme og vaske hos deg også, hvis du ikke gidder selv Burpen er på gli idag Håper du koser deg på trilletur magolia x2 Kipa Hils hybelkaninene dine fra meg og si sorry... Var ikke meningen å få deg til å jage dem vekk Men for oss litt større hybelkaniner er det veldig deilig med skinnende reint hus Satser på vondter for oss begge, jeg ¤Ronja¤ Ja, det er deilig å få vekk litt rusk og rask Støvtørking er sikkert ikke det første jeg tenker på når vi kommer hjem med Burpelita! Vel, jeg er ikke så flink med skoleting for tida... Det blir litt sånn av og på. Glad for at jeg har bestemt meg for å ta et ekstra år, sånn at jeg slipper å stresse for å bli ferdigutdanna til våren! Vil heller kose meg masse med Burpelita Xania Jeg tror ikke jeg sliter meg ut, men hjelpes meg så mye tyngre husarbeid er nå Merker jo forskjell fra bare noen uker siden... Tenk om dette er Burpelita-helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #1758 Del Skrevet 2. mars 2007 Nå har jeg en (etter min mening VELFORTJENT) pause! :rosasmil: Deilig å bruke kroppen til noe og røre litt på seg, og enda deiligere å sette seg ned og slappe av etterpå Ryggen verker, men bare sånn "nå-er-jeg-sliten"-verking. Har akkurat laget meg lunsj, hadde lyst på noe godt idag, så jeg har stekt meg en kyllingfilét, og laget en tomatsalat. Står et focaccia-brød i ovnen, som jeg egentlig skulle ha ved siden, men jeg har ikke tålmodighet til å vente Man blir sulten av å vaske! Jeg har satt på tre klesvasker, og hengt opp to av dem, vaska badet, tørka støv, støvsugd, bakt brød, og skrubba kjøkkenet fra "topp til tå". Syns jeg har vært flink! Det er strålende vårvær ute idag, sånn skikkelig "god-humør"-vær, så husarbeiedet har gått som en lek, egentlig Nå står litt skolearbeid for tur,- det nærmer seg faktisk eksamensperioden nå Må finne ut innen neste uke hvilke eksamner jeg skal ta nå, og hvilke jeg "sparer" til neste år... *tenke-tenke* :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 2. mars 2007 #1759 Del Skrevet 2. mars 2007 Så kjedelig at du er her da. Bare fem timer strøm på pc uten lader? Vilken superdata har du da? Min holder i ca 1,5 time, og den skal være god! Ah, du har mac sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. mars 2007 #1760 Del Skrevet 2. mars 2007 Så flink du er snuppa! Men pass på å ha litt krefter igjen til føding i natt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå