Xania Skrevet 1. mars 2007 #1721 Del Skrevet 1. mars 2007 Håper vondtene dine tar seg opp utover kvelden igjen!! Guri, så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #1722 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Skrållan: Jeg nekter å gå sånn i to uker, altså Hehe, du må dra på babysvømminga, sånn at jeg har noe å glede meg til og høre referat fra, vøtt, søta! Må jo ha noe å kose meg med når riene setter inn for fullt (som de gjorde hos Kipa) :rosasmil: Samboer'n din høres så snill og god ut Du har nok vært heldig med han! :kys_2: Arwen: Kan du ikke heller tippe at det er jente da? Da får du (forhåpentligvis,- ellers får jeg sjokk) rett! Xania: Jeg håper også!! :hoppe: Endret 1. mars 2007 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 1. mars 2007 #1723 Del Skrevet 1. mars 2007 Dette var spennede må jeg si Håper at du får det vondt i løpet av kvelden eller i natta da. Håper du på det selv å? Regner med det Jeg vil også ha vondt.. Lykke lykke til om noe skjer i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mars 2007 #1724 Del Skrevet 1. mars 2007 Hjelpes meg så spennende!!! Men jeg tror ikke du holder på til 13.mars så der bommer nok jeg og mamman din. for litt mer vondter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. mars 2007 #1725 Del Skrevet 1. mars 2007 Så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. mars 2007 #1726 Del Skrevet 1. mars 2007 Arwen: Kan du ikke heller tippe at det er jente da? Da får du (forhåpentligvis,- ellers får jeg sjokk) rett! ← Jeg sa til mannen her om dagen at vi kanskje burde være forbredt på at det kunne komme en gutt. Man vet jo aldri liksom. Jeg kommer til å være skikkelig overrasket men. Han var enig, men var ikke enig i at gutten skulle gå i rosa klær så han sa klart fra at han skulle ut å shoppe hvis det var en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mars 2007 #1727 Del Skrevet 1. mars 2007 *sjekker* (((((((((((((((((rier)))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mars 2007 #1728 Del Skrevet 1. mars 2007 Måtte inn og sjekke siden jeg så crash hadde vært her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. mars 2007 #1729 Del Skrevet 1. mars 2007 Håper håper det samme skje for deg som det gjorde for meg. Jeg gjorde ikke noe for å holde vondtene ved like...de kom og gikk som de ville, før de satte inn for fullt! Håper ikke jeg skru opp forventningene dine for mye uten grunn altså...men jeg har lenge trodd du skulle føde en stund før jeg så.. Skal nok innom her å sjekke når jeg må opp i natt...dette er jo spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. mars 2007 #1730 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...c=21892&st=1160 her er forøvrig min versjon... og den gir jo kanskje et lite håp... foresten den starter på siden før..16. jan- 18 kom han... Endret 1. mars 2007 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #1731 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) marthepia Jeg håper av hele meg, og enda litt til at det snart er full action her Nå er det ikke mye å skryte av, men det kan jo ta seg opp igjen! :rosasmil: Takk for lykkeønskning smile Jeg grøsser ved tanken på at der kan få rett, altså For hver dag som går, er det jo én dag nærmere tippedagen deres... monja Koselig med et nytt fjes! Takk for hopping Arwen Det hadde ikke gjort meg noe med en gutt, men det hadde nok vært nødvendig med en liten "prosess" for å ta farvel med Burpelita... Nei, jeg vil ikke ta farvel med henne, så hun får værsågod å komme ut med innovertiss På 3d-ul'en var hun ikke akkurat sjenert, for å si det sånn ( håper den oppførselen går over til tenårene...), så det er nok rett at det er jente! Men jeg har sagt til sambo at vi må finne et guttenavn som vi kan ha sånn i reserve. Og han er faktisk helt enig med meg i at han pent får bruke de klærne vi allerede har, hvis han er en han! Særlig de fine kjolene... Cr@sh Takk for rievibber smile Herlig, herlig... Cr@sh kommer kanskje til å bli et nysgjerrighetsmoment her i boka etterhvert... Skal hvertfall oppdatere henne så godt jeg kan underveis! Godt du følger med! Kipa Jeg håper-håper-håper det skjer med meg som skjedde med deg! Det er ganske mange som har tippa meg før tida, og det liker jeg Hei, skal ikke du føde i natt du også!? Da får du jo ikke sjekka ...og takk for link,- skal kose meg og lese nå! Endret 1. mars 2007 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. mars 2007 #1732 Del Skrevet 1. mars 2007 Det var vist ikke tvil da vi var på 3D heller, så er egentlig veldig sikker, men - man vet jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #1733 Del Skrevet 1. mars 2007 *lurer på hva den rullgardina hvor det står noe om moderering av innlegg betyr... Står nederst på hvert innlegg overalt* :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. mars 2007 #1734 Del Skrevet 1. mars 2007 *lurer på hva den rullgardina hvor det står noe om moderering av innlegg betyr... Står nederst på hvert innlegg overalt* :klø: ← Nå ble jeg nysgerrig også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. mars 2007 #1735 Del Skrevet 1. mars 2007 Naa har du ikke lenge paa deg til at jeg tipper feil, Burpen, saa kom igjen og foed! Masse lykke til, haaper du faar en raskere foedsel enn meg (men det gjoer du nok, skal litt til! ). Skjoenner hvordan du har det naa, det er utrolig nervepirrende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mars 2007 #1736 Del Skrevet 1. mars 2007 Innom igjen jeg snuppis! Dette er suuuuuperspennende! Og jeg må innrømme at det er litt moro å skape nysgjerrighet her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 1. mars 2007 #1737 Del Skrevet 1. mars 2007 Innom og titter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. mars 2007 #1738 Del Skrevet 1. mars 2007 Også innom og sjekker ståa... ...det faktum at Cr@sh var her sist, hadde jo iiiiiingenting med saken å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. mars 2007 #1739 Del Skrevet 1. mars 2007 *lurer på hva den rullgardina hvor det står noe om moderering av innlegg betyr... Står nederst på hvert innlegg overalt* :klø: ← http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=255691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mars 2007 #1740 Del Skrevet 1. mars 2007 ...det faktum at Cr@sh var her sist, hadde jo iiiiiingenting med saken å gjøre... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå