Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrållan: Jeg nekter å gå sånn i to uker, altså :frustrert: Hehe, du må dra på babysvømminga, sånn at jeg har noe å glede meg til og høre referat fra, vøtt, søta! :kyss: Må jo ha noe å kose meg med når riene setter inn for fullt (som de gjorde hos Kipa) :rosasmil: Samboer'n din høres så snill og god ut :hjerte: Du har nok vært heldig med han! :kys_2:

Arwen: Kan du ikke heller tippe at det er jente da? Da får du (forhåpentligvis,- ellers får jeg sjokk) rett! :ler:

Xania: Jeg håper også!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Dette var spennede må jeg si :hoppe:

Håper at du får det vondt i løpet av kvelden eller i natta da. Håper du på det selv å? Regner med det ;) Jeg vil også ha vondt..

Lykke lykke til om noe skjer i natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg så spennende!!! Men jeg tror ikke du holder på til 13.mars så der bommer nok jeg og mamman din.

:hoppe: for litt mer vondter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen: Kan du ikke heller tippe at det er jente da? Da får du (forhåpentligvis,- ellers får jeg sjokk) rett! :ler:

:ler: Jeg sa til mannen her om dagen at vi kanskje burde være forbredt på at det kunne komme en gutt. Man vet jo aldri liksom. Jeg kommer til å være skikkelig overrasket men. Han var enig, men var ikke enig i at gutten skulle gå i rosa klær så han sa klart fra at han skulle ut å shoppe hvis det var en gutt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper håper det samme skje for deg som det gjorde for meg. Jeg gjorde ikke noe for å holde vondtene ved like...de kom og gikk som de ville, før de satte inn for fullt! :sjarmor:

Håper ikke jeg skru opp forventningene dine for mye uten grunn altså...men jeg har lenge trodd du skulle føde en stund før jeg så..

Skal nok innom her å sjekke når jeg må opp i natt...dette er jo spennende!!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marthepia Jeg håper av hele meg, og enda litt til at det snart er full action her :sjarmor: Nå er det ikke mye å skryte av, men det kan jo ta seg opp igjen! :rosasmil: Takk for lykkeønskning :klem:

smile Jeg grøsser ved tanken på at der kan få rett, altså :ler: For hver dag som går, er det jo én dag nærmere tippedagen deres... :frustrert:

monja Koselig med et nytt fjes! Takk for hopping :)

Arwen Det hadde ikke gjort meg noe med en gutt, men det hadde nok vært nødvendig med en liten "prosess" for å ta farvel med Burpelita... Nei, jeg vil ikke ta farvel med henne, så hun får værsågod å komme ut med innovertiss :ler: På 3d-ul'en var hun ikke akkurat sjenert, for å si det sånn ( :overrasket: håper den oppførselen går over til tenårene...), så det er nok rett at det er jente! Men jeg har sagt til sambo at vi må finne et guttenavn som vi kan ha sånn i reserve. Og han er faktisk helt enig med meg i at han pent får bruke de klærne vi allerede har, hvis han er en han! :hoho: Særlig de fine kjolene... :sjarmor:

Cr@sh Takk for rievibber :kyss:

smile Herlig, herlig... :legrine: Cr@sh kommer kanskje til å bli et nysgjerrighetsmoment her i boka etterhvert... Skal hvertfall oppdatere henne så godt jeg kan underveis! Godt du følger med! :kose:

Kipa Jeg håper-håper-håper det skjer med meg som skjedde med deg! :Nikke: Det er ganske mange som har tippa meg før tida, og det liker jeg :sjarmor:

Hei, skal ikke du føde i natt du også!? Da får du jo ikke sjekka ;)

...og takk for link,- skal kose meg og lese nå!

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det var vist ikke tvil da vi var på 3D heller, så er egentlig veldig sikker, men - man vet jo aldri. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lurer på hva den rullgardina hvor det står noe om moderering av innlegg betyr... Står nederst på hvert innlegg overalt* :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*lurer på hva den rullgardina hvor det står noe om moderering av innlegg betyr... Står nederst på hvert innlegg overalt* :klø:

Nå ble jeg nysgerrig også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa har du ikke lenge paa deg til at jeg tipper feil, Burpen, saa kom igjen og foed! :sjarmor:

Masse lykke til, haaper du faar en raskere foedsel enn meg (men det gjoer du nok, skal litt til! :ler: ). Skjoenner hvordan du har det naa, det er utrolig nervepirrende!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom igjen jeg snuppis!

Dette er suuuuuperspennende! :hoppe:

Og jeg må innrømme at det er litt moro å skape nysgjerrighet her inne... :Hehe::sjarmor:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også innom og sjekker ståa...

...det faktum at Cr@sh var her sist, hadde jo iiiiiingenting med saken å gjøre... :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...