Burpen Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #401 Del Skrevet 15. oktober 2006 Fine UL-bildet! Gledar meg til vi skal på fredag!! ← Takk-takk! Du burde glede deg masse, det er helt fantastisk å se den lille i magen! Ekstra spennende blir det vel kanskje for dere? Har lest om at magen din er stor og fin, så noen tror det er tvillinger! Det blir spennende å høre på fredag! Har dere tvillinger i familien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 15. oktober 2006 #402 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ingen tvillngar i familien. Eg har absolutt ikkje noko som helst tru på at det er fleire enn 2 inni der, men det blir spennande uansett! Trur ikkje magen min er noko særleg større enn din! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #403 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ingen tvillngar i familien. Eg har absolutt ikkje noko som helst tru på at det er fleire enn 2 inni der, men det blir spennande uansett! Trur ikkje magen min er noko særleg større enn din! Hehe... ← Nei, flere enn to tror kanskje ikke jeg det er heller... Men uansett hvor mange som bor inni der, så er magen din fin, hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. oktober 2006 #404 Del Skrevet 15. oktober 2006 Flott mage... ikke så rart når det ser ut som det er supernydelig det som er der inne... Kos deg i kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 15. oktober 2006 #405 Del Skrevet 15. oktober 2006 Nei, flere enn to tror kanskje ikke jeg det er heller... Men uansett hvor mange som bor inni der, så er magen din fin, hvertfall! ← Oj, fleire enn 1, meinte eg sjølvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #406 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Etter en tur i dusjen, sprada jeg naken rundt i leiligheten, og plutselig ser jeg min egen skygge på døra! syns det faktisk var veldig fint... Skal ta flere sånne bilder etterhvert, bare "ordne" litt,- opphengt teppe/duk/gardin, så skal jeg stå naken bak med stearinlys. Tror det blir flott! Hvis bildet er for "sterkt" for KG, er det bare å fjerne det! Endret 15. oktober 2006 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #407 Del Skrevet 15. oktober 2006 Det ble visst litt mørk, men fint allikevel, syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 15. oktober 2006 #408 Del Skrevet 15. oktober 2006 Knallfint silhuett-bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 15. oktober 2006 #409 Del Skrevet 15. oktober 2006 Men du har mye større mage enn meg altså, det skal du bare vite!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #410 Del Skrevet 16. oktober 2006 Åååååååå Søøøt mage! Og KNALLSØT baby på UL-bilde.. ser ut som hun smiler. Så utrolig stilig bilde!! Flott kropp Vi tenkte å enten låne bilsete av svoger, hvis de har.. Hvis ikke leier vi Maxi Cosi sete gjennom IF, er ganske billig. :-D Og tror vi ender opp med Quinny Speedy vogn. Åja, babycall, det må vi få oss - arhhh, det koster vel en tusing?.. Ja ting koster, men noe MÅ vi bare ha! Planer for dagen, utenom teppekjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. oktober 2006 #411 Del Skrevet 16. oktober 2006 Utrolig stilig bilde! Må si du har stor flott mage allerede... Håper dagen din er bra så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. oktober 2006 #412 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) ser ut som ei nydelig lita frøken som bor i magen din ja!! Endret 16. oktober 2006 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. oktober 2006 #413 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ååå, så stor og fin mage du har! Alldeles nydelig! Burpelita ser også helt perfekt ut! Veldig kult det skyggebildet! Jeg angrer litt på at jeg ikke var kreativ nok til å ta sånne bilder da jeg fremdeles hadde mage! Det får bli neste gang! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #414 Del Skrevet 16. oktober 2006 Knallfint silhuett-bilde!! ← Takk! Men du har mye større mage enn meg altså, det skal du bare vite!! ← Kanskje det er JEG som venter tvillinger da... Åååååååå Søøøt mage! Og KNALLSØT baby på UL-bilde.. ser ut som hun smiler. Så utrolig stilig bilde!! Flott kropp ← Takk for mageskryt! Fantastisk å tenke på at jenta mi ligger inni der! Ja, sant det ser ser ut som at hun smiler... ...og Utrolig stilig bilde! Må si du har stor flott mage allerede... Håper dagen din er bra så langt... ← Tusen takk! Er så koselig å få mageskryt! Har aldri vært fornøyd med den før, men nå elsker jeg den... Det har jo kanskje noe med innholdet å gjøre, men! Håper ddagen din også er/blir fin! ser ut som ei nydelig lita frøken som bor i magen din ja!! ← Takk for datter-skryt! Ååå, så stor og fin mage du har! Alldeles nydelig! Burpelita ser også helt perfekt ut! Veldig kult det skyggebildet! Jeg angrer litt på at jeg ikke var kreativ nok til å ta sånne bilder da jeg fremdeles hadde mage! Det får bli neste gang! Håper du får en fin dag! ← Tusen takk, Skrållan! Merker at jeg blir stolt når jeg får skryt av jenta mi allerede! Skal ta noen ORDENLIGE sånne bilder snart, litt mer ordentlig, liksom. var bare flaks at jeg så skyggen min akkurat da jeg så den, og at lyset var sånn som det var! Håper du og Ida (og sambo) har kosa dere idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 #415 Del Skrevet 16. oktober 2006 Så koseleg med magebilder og UL-bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #416 Del Skrevet 16. oktober 2006 Den babycall'en jeg kjøpte kom på ca 900,- , så da tapte jeg heldigvis ikke noe på å kjøpe den der. Ja sant det er kos å tenke på lille jenta som skal være endel av livet vårt snart?.. Hva du gjør ikveld da? Her er det 71 grader Nord & Henne-blad det går i. Mannen er innom jobben, stakkars..Ikke helt frisk - Og reiser med jobben imorgen. Vi har sett Tv og slappet av etter han hvilte litt. Tenk når vi har en baby... Blir så annerledes..Herlig! Begynte å lese intervju med Gunilla Holm - i Henne nå, og hun sa hun ikke hadde forventa at baby var så mye jobb... Ooops.. Tror ikke jeg tenker på at det blir mye slit også. Men.. Er verd det! Kopierte innlegg fra boka mi.. siden jeg er så slakk og ikke orker skrive såmye.. ha en super kveld!! Får lyst å ta sånne bilder jeg også.. Du var nyyydelig.. det siluettbilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #417 Del Skrevet 16. oktober 2006 Så koseleg med magebilder og UL-bilder! ← Takk-takk! Er jo litt stas å vise frem også da... Den babycall'en jeg kjøpte kom på ca 900,- , så da tapte jeg heldigvis ikke noe på å kjøpe den der. Ja sant det er kos å tenke på lille jenta som skal være endel av livet vårt snart?.. Hva du gjør ikveld da? Her er det 71 grader Nord & Henne-blad det går i. Mannen er innom jobben, stakkars..Ikke helt frisk - Og reiser med jobben imorgen. Vi har sett Tv og slappet av etter han hvilte litt. Tenk når vi har en baby... Blir så annerledes..Herlig! Begynte å lese intervju med Gunilla Holm - i Henne nå, og hun sa hun ikke hadde forventa at baby var så mye jobb... Ooops.. Tror ikke jeg tenker på at det blir mye slit også. Men.. Er verd det! Får lyst å ta sånne bilder jeg også.. Du var nyyydelig.. det siluettbilde ← Men jeg tror ikke det er den samme call'en? Uansett, det spiller jo ingen rolle! Helt fantastefistisk å tenke på lille jenta inni magen, som kommer til å være i tankene mine hver eneste dag, helt til jeg sovner inn... Jeg trodde det ville være umulig, men jeg elsker henne allerede! Ingen planer i kveld, bare KG og tv, tenker jeg. Sambo sitter ved sin pc, og da er han ikke til å snakke til Nei, jeg orker ingenting etter en mandag på skolen... Begynner halv ni, og er ferdig halv fem. Selv med en god pause midt på dagen, er man sliten. Er kanskje foreleserens skyld,- en bergenser som snakker på både utpust og innpust, og atpåtil skriver fortere enn han snakker... Slitsomt, ja! Men han er flink, altså! Skal mannen være på reise lenge, eller? Tror nok det er mye jobb og slit med en liten, men med tanke på hvor mye man får igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #418 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nei, ikke den samme call'en - ville mest hatt den du snakte om, var ikke den med video. Men nå er den andre allerede bestillt dessverre. Han er tilbake torsdag. så skal han bort med jobben uken etter også - men da blir han bare dag tror jeg.. Mye overtid og jobb for tiden.. Men roer seg heldigvis neste mnd! Høres ut som mannen min.. Når han sitter med pc'en. Spiller han spill? Min er hekta på Command & Conquer & CS.. Jeg liker å spille, en sjeeelden gang.. som feks syberia (adventure): http://www.adventurecompanygames.com/tac/syberia/index.html Hva med deg? Ååå..jeg også elsker snuppa mi allerede! Hadde aldri trodd det ville føles sånn FØR jeg møtte henne.. Gleder meg villt! Mannen også! Hva med mannen din, snakker dere mye om babyen? Håper mannen kommer snart her., Har lyst å se film; en som heter "In a dark place" Men spørs.. Klokka tikker!! Kose deg resten av kvelden og godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #419 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nei, ikke den samme call'en - ville mest hatt den du snakte om, var ikke den med video. Men nå er den andre allerede bestillt dessverre. Han er tilbake torsdag. så skal han bort med jobben uken etter også - men da blir han bare dag tror jeg.. Mye overtid og jobb for tiden.. Men roer seg heldigvis neste mnd! Høres ut som mannen min.. Når han sitter med pc'en. Spiller han spill? Min er hekta på Command & Conquer & CS.. Jeg liker å spille, en sjeeelden gang.. som feks syberia (adventure): http://www.adventurecompanygames.com/tac/syberia/index.html Hva med deg? Ååå..jeg også elsker snuppa mi allerede! Hadde aldri trodd det ville føles sånn FØR jeg møtte henne.. Gleder meg villt! Mannen også! Hva med mannen din, snakker dere mye om babyen? Håper mannen kommer snart her., Har lyst å se film; en som heter "In a dark place" Men spørs.. Klokka tikker!! Kose deg resten av kvelden og godt! ← Er det kamera på Super Nova? Det visste jeg ikke... vi har bestemt oss for den uansett, men det er jo kult hvis den har dét da! Mannen din hørtes ut som samboer'n min mtp jobbing. Jeg kan ikke skjønne at det kan være SÅ mye å gjøre, altså Og HELE tiden da... Sambo liker veldig godt å spille, men får skjelden tid. Han har hele tiden noe annet å drive med på pc'en, enten jobb, eller noe annet som må fikses... Jeg føler innimellom at han er gift med pc'en sin Det er lenge siden vi har spilt nå, men da vi holdt på, gikk det i Battelfield. Knallkjekt! Men jeg var dårlig! Veeeeeeeeeldig dårlig... Vi snakker egentlig ikke så mye om Burpelita... Det blir jo litt hver dag, men ikke sånn at vi sitter timesvis og bare snakker om henne. Jeg skulle ønske det var litt mer, sambo syns nok det er passe pluss! Men vi er jo forskjellige, og det må jeg bare innse... Blei det film igår? Her ble det tidlig kveld på meg... Var så sliten etter en lang dag på skolen (og shopping ) Idag har vi spikra kjøkken til huset! Vi er kjempefornøyde! Har vært hos tannlegen,- null hull! ...jeg har alltid hatt SKIKKELIG tannlegeskrekk, noe som resulterte en heftig tannlegeregning på nesten 10.000,- i fjor høst. Da bestemte jeg meg for å gå oftere, dvs to ganger i året, en hos tannpleier, en hos tannlege. Har selvfølgelig finni meg en kjempeflink og hyggelig tannlege, sommed en gang han så meg første gangen SÅ at jeg var livredd, og tok seg tid til å spørre/snakke om hvorfor jeg var redd, og hva han kunne gjøre for at jeg ikke skulle være redd hos han. Han tok seg tid til å forklare underveis hva han gjorde, og LOVTE meg på tro og ære at jeg ALDRI skulle ha det noe vondt hos han! Og selv med den heftige rotfyllinga jeg hadde for et år siden, så holdt han det han lovte! Så denne gangen grudde jeg meg faktisk ikke! Ikke i det hele tatt... Det er første gang EVER! Tidligere har jeg grini hver eneste dag fra jeg har fått innkallelse i posten, til jeg har vært ferdig hos tannlegen. Jeg har grua meg så fælt at jeg ikke har klart å spise eller sove, og i de to (ca) ukene det stod på, var livet mitt ødelagt... Jeg er så glad for at det ikke er sånn lenger! Er så fornøyd med tannlegen min, altså! Nå har jeg fått fiksa meg ticker! Har sett en så fin tidligere, men den fant jeg ikke... Ser stusselig ut å "bare" være 19+3. Jeg skulle jo vært 20+0 idag, jeg... Oj, klokka er jo over ett... Skal på svangerskapskontroll klokka to, og jeg må fortsatt ikke tisse! *sette på krana på kjøkkenet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. oktober 2006 #420 Del Skrevet 17. oktober 2006 Skal på svangerskapskontroll klokka to, og jeg må fortsatt ikke tisse! *sette på krana på kjøkkenet* ← Lykke til på kontroll! & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå