Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:legrine: Yohoooo, jeg tippet rett!!!

:hoppe:

GRATTIS vennen!!! :klem:

Håper du får en kooooselig elg snuppa! :kyss:

:sjenert: ELG?..... Edit: HELG mente jeg! :ler:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro med en liten prinsesse!   :babyjente:

Ja, kjempemoro! (hadde jo sevfølgelig vært like kjekt med en gutt, men...) Passer hverfall perfekt mtp arving og låning av klær, for det er BARE jenter i både min og sambo's familie!

Jeg fikk jo rett, jo!

Gratulerer med jente i magen!  :blomst:

Grattis med riktig tipping! Du vinner en :klem: !!

Og tusen takk for jentegratulasjon :hjerter_rundt:

Gratulerar med jente i magen!

Tusen takk, Linn3c :)

Godt å høre at alt fremdeles er bra med Burpelita:klem:

Takk for tips på nytt "navn". Burpelita it is :) Lille skjønne Burpelita'n min! :hjerte:

:legrine:  Yohoooo, jeg tippet rett!!! 

:hoppe:

GRATTIS vennen!!! :klem:

Håper du får en kooooselig elg snuppa! :kyss:

:sjenert: ELG?..... Edit: HELG mente jeg!  :ler:

Ja, du tippa rett!! Du vinner det samme som Holly,- en :klem: !

Håper du ogs får en fantastisk elg ;):ler:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på bildene fra ultralyden igår. De er dessverre ikke så veldig bra... :tristbla:

Det er ett av seks som er sånn nogenlunde. Men,- det er jo bedre enn ingenting! :)

Skal legge det ut bare jeg får fått det inn på pc'en!

Nydelige lille Burpelita :hjerter:

Jeg vet egentlig ikke om det er mulig å se om et barn er pent på ultralyd, eller ikke, men jeg er jo programforplikta til å si det! Jordmor sa også flere gange at det var et vakkert barn, og derfor lurer jeg litt på om det faktisk ER mulig å se...

Det må jeg spørre svigerinna mi om, som er jordmor :)

Jeg lurer forresten sånn på om jeg skal spørre om hun vil være med på fødselen. Er ganske sikker på at hun har kjempelyst... Det hadde vært godt å ha henne der også, for jeg vet ikke om sambo er "til å stole på" under en fødsel, men samtidig så er det jo en litt intim og sårbar situasjon... Dessuten vil jeg ikke at hun kan "skryte" av at hun var den første som så Burpelita... :sjenert:

Nei, jeg må tenke på det der... ;)

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se UL-bildet! :) Synd bildene ikke ble så bra, men de er jo artige å ha likevel! :Nikke: Jeg må si jeg tror det er mulig å se om et barn er vakkert på UL jeg... :sjenert: Vi var veldig heldige med våre UL-bilder, blandt annet et av Ida i profil, og nå når jeg sitter og titter på nurket, så ser jeg jo at hun er minst like vakker som vi fikk inntrykk av på bildet! :legrine: Burpelita blir garantert et supernydelig barn! :hjerter:

Skjønner godt du må tenke på om du vil ha svigerinna di med på fødselen. Det kan jo være greit å ha henne i bakhanda om det blir for mye for sambo, om han må ut på gangen innimellom. Men om jeg skal snakke ut fra min erfaring, så hadde jeg ikke taklet å ha kjentfolk som ikke var sambo der under fødselen... Riktignok fikk jeg en litt "gi-faen"-holdning mot slutten, men jeg hadde ikke taklet å ha andre der. Mulig det blir noe annet siden hun er jordmor da... Vanskelig problemstilling det der! :ler2:

Jeg har fått med meg at det er fredag i dag (:sjenert:), så du må ha en strålende fredag og helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:  sendt deg pm....

Hva er planene for ikveld, ellers for helga?

Her blir det rolig - foran TV'n i sofaen. :)

GOD HELG (nabo)! :klem:

I kveld finnes det ingen planer! :) Deilig det...

I morgen skal sambo og jeg på revy/show med Thomas, Harald og Yngvar. Gleder meg kjempemasse, vi har ikke finni på for mye i det siste :hoppe:

God helg til deg også ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med revy! Det må vi også gjøre snart! :danse:

Vet du om de har revy neste helg også? ;)

Blir rolige helger når jeg ikke kan drikke, og ikke gidder dra på byen ja.. :sjenert:

Håper du får en SUPER helg! :kose:

For et VÆR idag!! :overrasket:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, jeg sjekkte nå.. men det var ikke Tomas & H & Y neste lørdag..

Istedenfor skal vi på Cabaret. Håper det blir bra ;)

Koooooooose deg ikveld! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...