Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #21 Skrevet 10. juli 2006 Johnny Depp e rett og slett genial... Synst Pirates og the Caribbean e ein av dei bedre filmane eg har sett og Gleda meg til premiera på Dead man's chest
Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2006 #23 Skrevet 11. juli 2006 Mannen er et geni. Se på hva han gjør i "Edward Scissorhands", "What`s eating Gilbert Grape" og "Blow"- for å nevne mine favoritter. Han blåser liv i enhver figur han gestalter, og er en sann kameleon!!
Gjest Miloine Skrevet 11. juli 2006 #24 Skrevet 11. juli 2006 Han er en av mine favoritter i alle fall. Og jeg synes ikke engang at han er særlig kjekk. ← Enig! Syns han er kjempedyktiktig men ikke noe spesielt kjekk
Imax Skrevet 11. juli 2006 #25 Skrevet 11. juli 2006 En kjempedyktig skuespiller, som er svært allsidig. Synes ikke valg av filmer han gjør alltid er like bra, noen av de super-komæsje er litt under hans verdighet (men han tok jo pirates til nye høyder med sin nærmest parodiske rolletolkning). Dead Man er Depp på sitt beste. Men eneste nålevende gode skuespiller? Neida, det er fremdeles mange andre svært dyktige skuespillere også.
Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2006 #26 Skrevet 11. juli 2006 Jeg synes han er veldig dyktig utfra de filmene jeg har sett med ham.. Du som nevnte grimaser.. er evnen til å krølle ansiktsmusklene en målestokk for skuespillertalent?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå