Gjest King James Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Er Johnny Depp en god eller dårlig skuespiller ? Jeg mener nå han er den eneste virkelige gode skuespiller som lever i dag Men han er jo ingen Laurence Oliver. Som utentvil er tidens beste skuespiller Endret 8. juli 2006 av Keiser James
Ginen Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Han er definitivt en favoritt... Endret 7. juli 2006 av Ginen
Aster Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Synes han er veldig dyktig, og ikke minst allsidig. At han i tillegg er veeeldig kjekk er jo ikke noe minus !
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Synes han er veldig dyktig, og ikke minst allsidig. At han i tillegg er veeeldig kjekk er jo ikke noe minus ! ← Hvor fine de er avgjør ikke hvor gode skuespillere de er.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 Hvor fine de er avgjør ikke hvor gode skuespillere de er. ← Nei så absolutt ikke. Det var derfor jeg skrev det slik.
Gjest Hilde79 Skrevet 8. juli 2006 #9 Skrevet 8. juli 2006 Johnny Depp er en av de få i Hollywood som gjør skuespill til en KUNST, mener nå jeg. Han er fabalaktig. Han og Tim Burton sammen; UTROLIG BRA FILMER
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #10 Skrevet 8. juli 2006 Han er kjempeflink! Spesielt i Fear and Loathing in Las Vegas, for der er han stygg, så slipper jeg å høre folk som dømmer prestasjonene utifra utseendet sitt, og de ser hvor flink han egentlig er Så klart er han ikke flink fordi han er stygg i en film, men jeg la merke til flisespikking lengre her oppe, så tenkte å påpeke det før noen andre gjør det. Meget flink til å spille turende mann ja!
Cherie Skrevet 8. juli 2006 #12 Skrevet 8. juli 2006 Han har alltid vært en av mine favoritter. Som tenåring fordi han var nyyyyydelig, men nå når jeg er voksen synes jeg at han spiller godt også.
Anglofil Skrevet 8. juli 2006 #13 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Han er dyktig, men langt nær den beste skuespilleren som har levd. Mvh Yvonne Endret 8. juli 2006 av yvonne
Gjest Lea Skrevet 8. juli 2006 #14 Skrevet 8. juli 2006 Han er en av mine favoritter i alle fall. Og jeg synes ikke engang at han er særlig kjekk.
Gjest Monana Skrevet 8. juli 2006 #17 Skrevet 8. juli 2006 Jeg syns han er utrolig flink, jeg! Og jeg syns det samme som Lea: han er ikke noe særlig kjekk...
Gjest Aethra Skrevet 8. juli 2006 #18 Skrevet 8. juli 2006 Synes han er god, men med litt mange roller som lettere eksentrisk. Ikke så mye diversitet i rollene han har spilt, synes jeg. Men han er gromgod i det meste jeg har sett han i!
Gjest d'Arc Skrevet 9. juli 2006 #19 Skrevet 9. juli 2006 Det er ikke mange som kan se SÅ bra ut med masse sminke og piratkostyme. Og ja, han er dyktig.
*Dolly* Skrevet 9. juli 2006 #20 Skrevet 9. juli 2006 Synes ikke han er dyktig. Nå tenker jeg på de grimasene han lagde i Charlie og Sjokoladefabrikken. Ikke bra. Det var på nivå med det jeg og min søster lager av grimaser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå