Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har vært syk veldig lenge, og pulsen min har ligget på 80++ ca. hele tiden, men nå er pulsen på 60! idag har jeg vært ekstra dårlig, og sovet nesten hele dagen, men hva er det som kan gjøre at pulsen min blir så lav?
BlueEyes Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Husk at pulsen varierer etter omstendighetene. Er det hvilepulsen du snakker om i begge tilfellene? Og mente du at hvilepulsen var 80+ mens du var syk, eller var det før du ble syk? Og er du frisk nå som hvilepulsen er 60? Pulsen blir ofte høyere under endel sykdommer, så denne forskjellen kan godt skyldes sykdommen. Det er nok mange grunner til at pulsen kan reduseres, men så lenge du ikke har andre symptomer og pulsen ikke blir enda lavere, så er det ingen grunn til bekymring.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Hvilepulsen min er som regel på rundt 60-70, men nå som jeg har vært syk har den vært på 80...Jeg er fremdeles syk, men den har plutselig sunket helt ned til 60. Håper det var bedre forklart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå