Knøttet Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Her om dagen da jeg dusjet kjente jeg at det luktet eddikaktig av dr.greve såpen min! Det har jeg aldri kjent før, så jeg ble rimelig overrasket. Den er ikke gammel, så det er neppe det som er problemet. Kan jo godt hende den alltid har luktet slik- men jeg har merket det først nå også for den del. En svak, men merkbar lukt av eddik er ikke akkurat det du vil at en intimsåpe skal lukte ... Noen som vet hva dette kan komme av, eller har lignende opplevelser?
lillesky Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Jeg synes heller ikke at Dr. Greve lukter godt. Derfor bruker jeg heller Asan eller den Aco fra apoteket.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Med litt fantasi kan jeg også kjenne eddiklukt av det produktet. Men den svake lukta forsvinner jo når man skyller av såpen, eller?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Skjønner hva du mener, men det lukter ikke eddik når såpen er skylt vekk.
Gjest Raga Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Jeg måtte kutte ut Dr Greve, fordi jeg synes det luktet rart av meg etter at jeg hadde brukt den. Nå bruker jeg Asan og lukter som jeg skal.
Krista83 Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Jeg har også gått over til Asan igjen ettersom jeg synes Dr. Greve lukter litt rart. Vurderer egentlig noe helt annet, men får se hva jeg kjøper neste gang det går tomt...
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Noen av dere som vet hva den sangen i reklamen heter?? har prøvd å google etter alt mulig, men finner ingenting:( sysn den er så fin... ! Hjelp anyone!
minienthe Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 synes dr.greve er ekkel å bruke jeg, får følelsen av at jeg ikke får skyllt skikkelig, akkurat som om det sitter igjen et slags fett/oljelag på huden og DET vil jeg ikke ha i underlivet. takke meg til asan...
wondergirl Skrevet 4. juli 2007 #10 Skrevet 4. juli 2007 Hm, jeg synes den lukter godt, jeg! Huff, kanskje jeg går rundt og stinker død og grønne erter nedentil! Har ikke merket den eddik-lukta...
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2007 #11 Skrevet 4. juli 2007 Tror den lukter eddik pga at den har lav ph-verdi, slik som det skal være der nede..
Drua Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Jeg liker ikke dr.greve i det hele tatt, begynner å klø og svi av den. Bruker heller Lactacyd uten parfyme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå