Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Driv og lurer litt på om eg skal selge kjolen min likevel... Kor bør eg legge den ut? Er det halv pris som er vanleg for brukte kjolar? Dersom den blir solgt urensa, kor mykje er det vanleg å gi i rabatt? Endret 7. juli 2006 av veslo
Deanna Troy Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Da jeg solgte kjolen min for et par måneder siden la jeg den ut på finn.no og i tillegg på noe som heter rubrikk.no (som jeg aldri hadde hørt om før). Jeg fikk solgt den ganske så fort! Finn er jo billig og greit, og jeg fikk ganske mange henvendelser derfra, men fordelen med rubrikk.no var at dersom noen var på jakt etter akkurat sånn kjole som jeg hadde kjøpt og søkte på den på f.eks google, så dukket annonsen min opp som treff! Men jeg må si at jeg syntes prisen for en enkelt annonse på rubrikk.no var ganske stiv, og jeg hadde jo fått solgt kjolen over finn også Jeg fikk litt mer enn halv pris for kjolen min, og betalte selv for rens så jeg vet ikke helt hvordan det ville blitt med avslag i pris hvis jeg ikke hadde renset den. Også må jeg jo nesten si at jeg angret meg litt rett etter at jeg hadde solgt den, men det har gått helt over nå Lykke til!
Gjest AGF Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 De fleste tror jeg setter halv pris på kjolene eller litt over. Rensing av brudekjolen min kostet 833kr (!!!!!!!!!!!!!!!) i Bergen, så hvis du velger å selge den urenset kan du opplyse i annonsen at du selger kjolen for, la oss si, en tusenlapp billigere siden den ikke er renset.
Malama Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 men fordelen med rubrikk.no var at dersom noen var på jakt etter akkurat sånn kjole som jeg hadde kjøpt og søkte på den på f.eks google, så dukket annonsen min opp som treff! Men jeg må si at jeg syntes prisen for en enkelt annonse på rubrikk.no var ganske stiv, og jeg hadde jo fått solgt kjolen over finn også ← Men ettersom veslo ikke har en kjole med "navn", men en spesialsydd kjole, så er jo ikke det like aktuelt kanskje...? Men, det hørtes ut som en spennende greie for sånne som meg, som er på jakt etter en kjole (etterhvert) må søke litt rundt da kanskje ja )
Cupcake Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 Du har Ditt Bryllup, og du har Gule siders Rubrikk, hvor det er gratis og legge ut annonser, og selvfølgelig Markedsplassen her på KG.
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Takk for svar!! Får sjå om eg får somla meg til å legge ut kjolen for sal, etterkvart!
Deanna Troy Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 Men ettersom veslo ikke har en kjole med "navn", men en spesialsydd kjole, så er jo ikke det like aktuelt kanskje...? Ja, jeg er helt enig i det Tilfeldigvis ble det slik at jeg solgte til en som hadde oppdaget kjolen min gjennom rubrikk.no, men jeg tror ikke det er nødvendig med noe mer enn en annonse i finn.no. Jeg tror jeg betalte rundt 700,- for rens av kjolen min (inkludert at de tok av og sydde på igen en del "pynt" som ikke kunne renses) gjennom en brudesalong i Bergen. Og fordi jeg sprengte "brudekjole-budsjettet" mitt la jeg dessuten kjolen ut for salg før selve bryllupet...
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2006 #8 Skrevet 8. juli 2006 ...du skal ikke ta vare på den og sy den om til dåpskjole da...?
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #9 Skrevet 8. juli 2006 ...du skal ikke ta vare på den og sy den om til dåpskjole da...? ← Lurte på dei ei stund, men bestemor til mannen hekla dåpskjole til nevøen min i fjor, og den var visst meint som generasjons-kjole..
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2006 #10 Skrevet 8. juli 2006 (endret) ...så da forsvinner den jo ut av dine barns liv også da... Vi har en kjole som både jeg og mine to søstre har brukt, og som begge mine barn har brukt (og faktisk min kusines sønn, fordi generasjonskjolen var opptatt du han trengte den) Kjolen vår ble sydd til meg av min oldemor Endret 8. juli 2006 av Evelina
Cupcake Skrevet 11. juli 2006 #11 Skrevet 11. juli 2006 Kom tilfeldigvis over denne i min jakt etter kaketopp -> Kakemons: Kjøp & Salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå