Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har bestilt oss to uker der i november. Jeg har bare så livredd for at vi ikke skal få fint vær. Og da mener jeg strandvær! Er det noen som har vært nede der rundt november?? Hvordan var været da og er det lenge siden??

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg har vært ett par ganger på Fuerteventura, og la meg si at det er en veldig god grunn til at det er mange surfere der. Det blåser som pokker...

Har aldri vært der i november, men en gang i februar, og da ble jeg veldig skuffet. Det blåste så mye at det var regelrett kaldt, og vi, som de dumme turistene vi var, hadde jo med små og lite klær for vi skulle ha sommer;)

Men jeg har også vært der i påsken, og da var det ganske fint. Mye overskyet, men ikke noe særlig regn.

Men det spørs også en del om du er nord eller sør. Det skal blåse mer sør. Hvor på Fuerteventura har dere bestilt?

PS: Det er nok 2-3 år siden jeg var der sist.

Skrevet

Har vært der i november og så vidt jeg kan huske (det er 10 år siden) var det varmt og deilig både på land og i vannet :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Var på Fuerteventura i november for 5 år siden. Vi hadde strålende vær og fin varme, men vind er det hele tiden. Det var ikke så mye vind at det var problematisk med små unger, men på åpne strender kan det bli mye bølger. Mange hoteller har fine bassenganlegg som passer godt for ungene.

Skrevet

Vi var der i januar for ca 4 år siden, vi kjørte rundt på hele øya, var der i 3 uker og hadde fantastisk vær hele tiden, syntes ikke det blåste mye jeg da.

Utrolig fint sted. Et sted jeg gjerne vil reise tilbake til.

Skrevet

Ja da er det bare å krysse fingrene for fint vær. Vi skal nord til Corralejo, bestilt familie hotell der som er bygd i 2004 så regner med at det er toppers!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...