Gå til innhold

Vinterbryllup!


Karoline

Anbefalte innlegg

Vi hadde et flott vinterbryllup lørdag.

Kjole i vinterrosa og hvitt, og med hvit pelskant, blomster og hårpynt i samme farger.

Festen hadde vi på gården til foreldrene mine, med fyr på peisen og masse god mat og drikke.

Vinterbryllup kan anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære skarolinee!

Gratulerer med vel overstått vinterbryllup.

Om tre dager har vi 1-års bryllupsdag så jeg var også vinterbrud. Vi giftet oss en stjerneklar vinterettermiddag med 20 minusgrader og fullmåne. Følte med som Askepott når jeg fikk på meg den pelskantede kappen. Prinsen fikk jeg jo også!

Jeg avslutter min gratulasjonhilsen til dere med et sitat som presten hadde med i talen til oss :

JEG HAR BUNDET MEG FOR LIVET, JEG HAR VALGT. FRA NÅ AV SKAL MITT MÅL IKKE VÆRE Å VELGE DEN SOM BEHAGER MEG, MEN Å BEHAGE DEN JEG HAR VALGT.

Alain Th. Bonet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så bra å høre at du er fornøyd med vinterbryllup! Gratulerer!

Vi gifter oss 1. februar og har fått mange ulike reaksjoner ved at vi valgte vinterbryllup. Men jeg tror det blir superdupert! Masse fakler, fyrverkeri, en prinsesse-cape mm! Å, jeg gleder meg!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterbrud 010203, du har god grunn til å glede deg, LYKKE TIL!

Og til alle andre, som ikke har stort behov for å gifte seg midt på sommeren, det er tre andre fine årstider her i landet. Du får et bryllup som kanskje flere husker, og du slipper å kjempe med andre for å få tid i kirken, hos fotografen osv.

Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med valg av dato :brunette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hennes

Jeg skal og gifte meg i februar, og der vi skal holde det kan det bli fryktelig kaldt.

Skal ha hest og slede og håper på pent kaldt vær, og trenger da en sånn eventyrkåpe som dere snakker om med pelskant, hvor finner jeg noe sånt?

Bor i Oslo.

Takker for alle tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. cape

Jeg jobbet hardt for å få meg en slik "prinsesse-kåpe"! Jeg falt så innmari for en som David Bridal hadde. Men de selger kun i USA, derfor fikk jeg ikke kjøpt direkte av de. De brudesalongene jeg har vært i har bare hatt andre typer som jeg ikke har likt så godt. Men takket være kvinneguiden kom jeg i prat med ei norsk jente som bodde i USA. Hun gikk virkelig inn for at jeg skulle få denne capen, så hun kjøpte capen den for meg og sendte den til Norge. Den fantes i hvit og ivory. Jeg skal ha helt hvit kjole pga. vinter og sne, derfor bestilte jeg hvit cape også. Åååå, den er helt nydelig...men ikke noe varme da men! :blunke: Det blir mest for å få den typiske vinterstilen...

Når gifter du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifter meg 22 feb. Så er interessert i å leie/kjøpe den av deg eller noen andre hvis det er noen som har noe sånt hvis du/dere skulle være interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hennes!

Jeg får ikke sendt deg privat melding siden du ikke er innlogget.... bare gjest. Men jeg er interessert i å selge capen!!!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vinterbrura!

Er absolutt interessert i å kjøpe kåpa di. Men er ganske høy, nærmere 1,80

Kult hvis du hadde bilde av den, eller en nettside jeg kan gå inn å se på!

Mitt mob nr er Slettet - bruk profil og pm i steden - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere som nygift!

Jeg kan også tenke meg et vinterbryllup! Januar høres hel ypperlig ut, det er det ingenting annet som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...