Gå til innhold

har så sinnsykt mye angst

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_helle_*
Skrevet

Jeg lurer på en ting. jeg har angst og er depremert. Nå skal jeg til syden. Egentlig skulle jeg få mensen en uke før jeg skulle til syden. Men jeg gruer meg sånn til den syden turen at jeg tror mensen blir forsinket av det. Tror dere det? Mensen min pleier alltid å være presisi, men nå er den en uke forsinket? Jeg er så uheldig da siden grunnen til vi bestilte syden tur akkurat da vi gjorde det var fordi det var en uke etter mensen min. Men nå ser det ut til at jeg får mensen under hele oppholdet i syden. Typisk uheldige meg. Vi reiser i morra og jeg har ennå ikke fått mensen. Og jeg gruer meg sånn sinnsykt til vi skal reise pga. angsten min. Det har forressten skjedd før også. At jeg fikk mensen forsinket pga. gruing før tur. Men jeg trodde det bare var et engangstilfelle. men nå ser det ut at det ikke er det heller. kan jeg grue meg så mye at mensen blir forsinket? Jeg skjønner ikke hvorfor mensen ikke har kommet når den alltid er presis. Jeg er ikke gravid heller. Jeg lurer sånn på hvorfor jeg alltid er uheldig og får mensen akkurat den ene uke jeg skal på ferie i sommer? Tror dere at det går ann å forsinke mensen pga. gruing og nervøsitet og angst?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Ja, det tror jeg absolutt!

Det er lurt å bruke tampong om du skal bade, hvertfall ikke noe problem så lenge du er i nærheten av et toalett, slik at du raskt kan bytte.

Det går så bra så :klem:

Endret av Binna
Skrevet
Jeg lurer på en ting. jeg har angst og er depremert. Nå skal jeg til syden. Egentlig skulle jeg få mensen en uke før jeg skulle til syden. Men jeg gruer meg sånn til den syden turen at jeg tror mensen blir forsinket av det. Tror dere det? Mensen min pleier alltid å være presisi, men nå er den en uke forsinket? Jeg er så uheldig da siden grunnen til vi bestilte syden tur akkurat da vi gjorde det var fordi det var en uke etter mensen min. Men nå ser det ut til at jeg får mensen under hele oppholdet i syden. Typisk uheldige meg. Vi reiser i morra og jeg har ennå ikke fått mensen. Og jeg gruer meg sånn sinnsykt til vi skal reise pga. angsten min. Det har forressten skjedd før også. At jeg fikk mensen forsinket pga. gruing før tur. Men jeg trodde det bare var et engangstilfelle. men nå ser det ut at det ikke er det heller. kan jeg grue meg så mye at mensen blir forsinket? Jeg skjønner ikke hvorfor mensen ikke har kommet når den alltid er presis. Jeg er ikke gravid heller. Jeg lurer sånn på hvorfor jeg alltid er uheldig og får mensen akkurat den ene uke jeg skal på ferie i sommer? Tror dere at det går ann å forsinke mensen pga. gruing og nervøsitet og angst?

Finnes jo noen piller du kan ta for å utsette mensen. Husker ikke hva de heter, men tror det har vært diskutert her på forumet for ikke lenge siden.

Skrevet

Ikke kjekt med mensen når en er på sydenferie nei...

Ta kontakt med fastlegen din, du trenger kanskje kun å snakke med de på kontoret der også. det gjorde jeg

Jeg sa ganske enkelt at jeg skulle til syden og trodde jeg ville få mensen akkurat da. Jeg fikk da tabletter som utsetter mensen. Helt ufarlig og uproblematisk. Trenger ikke noen bedre grunn en at en skal til syden, mer enn god nok grunn det

Lykke til og god tur. Det blir helt sikkert fantastisk deilig

Skrevet

Ja absolutt vil jeg si.

Da jeg giftet meg med min kjære hadde vi planlagt det slik at datoen kom uken etter mensen. Fredag kveld merket jeg plutselig at jeg blødde igjen ... Var nervøs foran bryllupet (mildt sagt) og det resulterte tydeligvis i ny mensperiode.. Gikk og la meg med totalt angst for at det ikke ville gi seg. Heldigvis var jeg "normal" igjen morgenen etter, altså bryllupsdagen min.

Jeg sliter veldig med sterk angst og depresjoner. Dette viser seg ofte både fysisk og psykisk. Ofte er det slik hvis jeg gruer meg veldig, at jeg får smerter i leddene mine, minus eller pluss mens, utallige doturer osv.

Skrevet

Jeg har også angst, og mensen blir helt tydelig påvirket av psyken. Prøver alltid å planlegge ferie o.l. mellom mensperiodene. Altså midt i eggløsninga. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...