Mia72 Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har de siste dagene fått tårevåte øyne, rennende nese og litt bomull i hodet... Hvordan kan jeg vite at det er allergi contra forkjølelse? Har aldri vært allergisk tidligere, men min søster har gressallergi. Det kom helt plutselig en ettermiddag når jeg satt ute og leste avisen, ja da, på plen. Det var nysing og øyne som bare rant. Trodde først jeg fikk en akutt forkjølelse men denne hostinga som aldri kommer. Slo meg i dag; kanskje det faktisk er allergi. Har hørt at leger ikke vil teste i høysesong, hva gjør jeg da??
liv Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 ved å ta en allegitest, eventuelt prøve allergimedisiner for å se om det hjelper!
Gjest Lano Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Jeg fikk de samme symptomene som deg, og har fått ta allergitest nå. Venter på svar fra legen min i disse dager. Hun anbefalte meg å ta allergimedisin mens jeg ventet på svar, det kan jo sikkert du også gjøre?
Malama Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Min forlovede fikk det sånn, kastet akkutt over seg i ferien i fjor sommer. Han kjøpte en pakke allergimedisin reseptfritt på apoteket, og det hjalp. Derfor gikk han til legen når vi kom hjem, og legen tok en blodprøve og fastslo gressallergi, så han får nå nesespray, øyedråper og allergimedisin på blå resept
Mia72 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2006 Takk for svar... Kjøper noe reseptfritt inntil videre og får ta meg en tur til legen i høst da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå