Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene fått tårevåte øyne, rennende nese og litt bomull i hodet... Hvordan kan jeg vite at det er allergi contra forkjølelse? Har aldri vært allergisk tidligere, men min søster har gressallergi. Det kom helt plutselig en ettermiddag når jeg satt ute og leste avisen, ja da, på plen. Det var nysing og øyne som bare rant. Trodde først jeg fikk en akutt forkjølelse men denne hostinga som aldri kommer. Slo meg i dag; kanskje det faktisk er allergi. Har hørt at leger ikke vil teste i høysesong, hva gjør jeg da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ved å ta en allegitest, eventuelt prøve allergimedisiner for å se om det hjelper!

Skrevet

Jeg fikk de samme symptomene som deg, og har fått ta allergitest nå. Venter på svar fra legen min i disse dager.

Hun anbefalte meg å ta allergimedisin mens jeg ventet på svar, det kan jo sikkert du også gjøre?

Skrevet

Min forlovede fikk det sånn, kastet akkutt over seg i ferien i fjor sommer.

Han kjøpte en pakke allergimedisin reseptfritt på apoteket, og det hjalp. Derfor gikk han til legen når vi kom hjem, og legen tok en blodprøve og fastslo gressallergi, så han får nå nesespray, øyedråper og allergimedisin på blå resept

Skrevet

Takk for svar... Kjøper noe reseptfritt inntil videre og får ta meg en tur til legen i høst da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...