Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Våknet i går med skikkelig vondt i ene ankelen. Utover dagen ble det bare verre og på kvelden var jeg super hoven og klarte ikke stå på foten... I dag er jeg litt bedre, men typen måtte kjøre meg på jobb for det gjør vondt enda og er hoven enda... Noen som vet om det går ann å få betennelse i ankelen? event. har vært borti samme symptomene? Har ikke vrikket foten eller noe sånt. Kom liksom litt ut fra "ingensteder" Hvis noen har inspill er det supert!!
Gjest Chica Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Satt du mye i ro dagen før? Jeg blir sånn om jeg f.eks reiser en hel dag og sitter i ro på fly og i bil. Støttestrømper hjelper litt. Dro til legen en gang med det og fikk beskjed om at "mange kvinner har det sånn, pass på å sitt med beina høyt ofte". Skader jo ikke å ta en telefon til legekontoret for å høre hva de har å si?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Ikke sittet noe spesielt mer eller mindre i ro en vanlig... tror jeg vet hva du mener, men er ikke sånn "vann i beina og hoven pga. varmen" tror jeg. Det verker jo... er bare så irriterende å gå på legevakten etter jobb hvis det er begynt å bli bedre. Samtidig er det irriterende å ikke gå hvis jeg ikke blir bedre... ferien venter på meg om en uke.... Grrr... typisk meg altså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå