Gå til innhold

Musikk å elske til?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Khalid Hagen

Et lite spørsmål i denne deilige juletid: Hva slags musikk liker dere å ha i bakgrunnen når dere elsker?

Ikke "Rudolf er rød på nesen" eller "Kimer i klokker" kanskje, men...hva?

Hos oss går det mest i Hot Chocolate eller Marvin Gaye, men har noen der ute bedre forslag tar vi imot med takk!

God jul til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

må ærligt indrømme at jeg sætter ikke musik på phonen for at elske, men jaen michel chare kan vist ikke skrive navnet hans rigtig er dejligt musik eller mike oakfield ellers kunne jeg lige så godt høre AC/DC kommer jo lidt an på hvilke form for sex man har lyst på der og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Waldemar

Musikk som akkompagnement kan ødelegge mye potensiell god sex, fordi en eller annen "fjortisjente" har fått det for seg at det liksom skal være noe bra.

Musikk skal nytes som musikk, og sex skal nytes som sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det skal du ikke si, Waldemar... Det skal du ikke si... Alt avhengig av man har behov for der og da. Og heelt individuelt! Noe fasitsvar på akkurat det tror jeg ikke det finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe salsa, så er jeg i box :Hehe:

Men i selve akta så er det fint med bølgesus og gresshoppebrøl. Noen som vet om noen som gir ut sånne plater ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Noe salsa, så er jeg i box  :Hehe:  

Men i selve akta så er det fint med bølgesus og gresshoppebrøl. Noen som vet om noen som gir ut sånne plater ?

:o Gresshoppebrøl??? :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...