Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Har kjøpt en rosa siemens cl75 poppy til datteren min. Den fungerer helt fint, men jeg skjønner bare ikke hvorfor hun ikke kan sende bilder til meg (ericsson k700i) men hun får opp de jeg sender til henne. Har prøvd å sende både på mms og via infrarød. har aldri hatt problemer med å ta imot lyd og bilder tidligere Har noen en ide om hva som er feil?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Antagelig er det feil et sted i MMS innstillingene. Hvilket telefonnett er operatøren hennes på?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 det skal være telenor. Hun har djuice controll
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 http://telenormobil.no/kundeservice/sos/tr...findId=20000455 Prøv det automatiske oppsettet her dersom du ikke allerede har gjort det.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Det gjorde jeg.. Oppdaget også at vi ikke fikk åpnet "gamle" mms som var på tlf. de som var nylig sendt henne fikk vi åpnet, men ikke de hun fikk for noen dager siden og åpnet da.. Ringte derfor til siemens og de prøvde etter beste evne å komme med tips om ymse ting. Gikk heller ikke an å resette tlf. De trodde derfor at det kunne være feil ved programvaren på den. Så nå er den insendt til service. Tråden er stengt pga spam. vimse-mod Endret 8. september 2006 av vimse
Fremhevede innlegg