Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Nokon som veit kor eg kan få tak i billige smokkar? Fekk plutseleg ein bordkort-idè til ein framtidig barnedåp! Har lyst å spraye skikkelege smokkar med sølv-spray, og feste eit band med namn i... Men blir dyrt å kjøpe smokkar til ordinær pris då.. Så, nokon som veit kor eg kan få tak i smokkar til ein overkommeleg pris?
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Må si du er tidlig ute, Veslo! Aner ikke, søk på nettet, kanskje?
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 Må si du er tidlig ute, Veslo! Aner ikke, søk på nettet, kanskje? ← Ja, det er vel i tidligste laget.. Men får ein idear, så får ein idear... Hehe...
Gjest *Just-Me* Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Har lyst å spraye skikkelege smokkar med sølv-spray, og feste eit band med namn i... ← En kjempeflott ide... Siden du deler den ideen her, er det nok stoor fare for at kansje jeg stjeler den til min fremtidige barndåp som blir i mars ca. Ser for meg de fine smokkene med silkebånd med navn på!! vet ikke hvor de kan ha billige smokker. men kansje på matvarebutikker sånn som first price produkter osv?? Eller visst man skal ha så mange smokker får man kansje litt rabatt osv... men du har jo god tid til å finne de på!!
Arwen Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 Vanlige smokker er ikke dyrt. Trepakninger til 29 kroner og jammen er du tidlig ute
Leanne Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 kan du ikke høre med en butikk som selger baby utstyr, kanskje de har noen gamle smokker som ikke lenger er til salgs, eller noen som er deffekte på ett eller annet vis... eller kanskje du får en god pris hvis du kjøper mange... artig ide du hadde forresten
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 og jammen er du tidlig ute ← Greit med alt som er gjort *veslo & Evelinas valgspråk*
Gjest minnimy ii Skrevet 8. juli 2006 #8 Skrevet 8. juli 2006 det var en veldig god ide, hvilke spray kan man bruke til det.... og hvor finner jeg det lur du veslo
Tusenfryd Skrevet 8. juli 2006 #10 Skrevet 8. juli 2006 Bogerud tekstil. Og det er ikke dyrt om du kjøper 1 smokk i måneden frem til barnedåp God idé. Ellers enig i at det er ikke dyrt med smokker sånn egentlig.
Gjest Gjest_monica_* Skrevet 8. juli 2006 #11 Skrevet 8. juli 2006 vet at cubus butikkene har solgt billige smokker før i alle fall
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #12 Skrevet 8. juli 2006 Takk for gode råd! Eg får vere litt på vakt etter billige smokkar dei neste mnd-ane då! Greit med alt som er gjort *veslo & Evelinas valgspråk* ← det var en veldig god ide, hvilke spray kan man bruke til det.... og hvor finner jeg det lur du veslo ← Vanleg hobbyspray har dei på Europris.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå