Gå til innhold

Dagboka mi


tutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har hatt bursdag i helgen og jeg er verden heldigste: jeg fikk Dublinstur, roser (like mange som år), reiseguid om dublin og en hvit lekker 60 GB ipod av elsk :hjerte:

Unga vekket meg klokken fire!!!! med gaver og kaker på senga, jeg fikk hårbørste sett og sminke koster. De er så søte  :kose:

Så fikk jeg 2000 kr av mamman min til nye skap i stua  :hoppe:

JEG ER BORTSKJEMT  :ler:

GRATULERER MED DAGEN!!!!

Jeg er IKKE misunnerlig på gaven din altså :sjenert::ler:

Guttamei,så heldig du er da! Snille mann ;) Men du fortjener det sikkert!! :klem:

Så blir jeg "hunde eier" utpå her.  Pappa hadde jakt hund, og nå skal mamma flytte til en leilighet der man ikke kan ha dyr. Så da blir det jeg som blir matmor.

Bare for en periode, mammas bosted er bare midlertidlig.

Det er mye som er blitt helt forandret etter at pappa er døde. Skulle ønske han kom igjen.  :tristbla: Er så bittert at det skulle ende slik.

Men jeg går å innbiller meg at jeg vil få masse trim med hund og bli såååå slank å veltrent  :sjenert:

Heldig du er som har fått en hund å ha en periode. Jeg savner hunden min så mye! Ta godt vare på den!

:ler: Åja, vi hundeeiere har bare sååå perfekte kroppen altså. Tihi...

Neida, seriøst, det er god "unnskyldning" for å måtte ut på tur, det å ha en hund. Og ikke minst mye morsommere å ha en som løper ved siden av deg. *sukk*

Håper du har en fin helg.

Endret av Malina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...