Gå til innhold

Dagboka mi

tutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Tutt. Så utrolig koselig det hørtes ut som du hadde det i går. ;) Ville bare hilse på. Så at du skrev at dagboka er medisin, og det er min også.

Ha en fin helg da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei hei ;)

Takk for koselig hilsen i dagboken min:) Kjempekoselig å få nye dagbokvenner:)

Kult at du kommer til å følge med i boken min fremover, og kan bare si takk det samme;).

Ha en fortreffelig søndags kveld :)

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

:vinke:

Høres ut som om du og familien din har et kjempe aktivt liv, tutt:)

svømming er god trening, liker å svømme selv, men er nok ikke så strukturert da.. :)

Beklager at jeg ikke har fått kondolert tidligere.. Trist å høre at du mistet faren din. sender en stor :klem: .

Hvordan går det med røykslutt prosjektet nå da?

hørtes kos ut med romantisk kveld med :hjerte: , hørtes ut som om det var tatt rett ut av en film;), kanskje jeg skulle overrasket min kjære med noe sånt:) Høres ut som om det kan få litt av spenningen fra første tiden, og "kryddre" forholdet litt..

Merker i forhold til egen erfaring at man har lett for å havne i "vanemønsteret", der alt bare glir av sted helt til man våkner opp en morgen, og innser at "OI, vi har vokst i fra hverandre".

Kanskje jeg skal henvende meg til deg for tips heretter, for å gjøre en hverdag litt mer fargerik!:).

Kult at du gir bøkene du leser terningkast:).

Leser du alt mellom himmel å jord eller er det noen spesiell sjanger du holder deg mest til?

Jeg liker også å lese, men i det siste har det blitt en del "feel good" bøker fra narvesen bare da:). Har funnet de bøkene så muntre å morsomme:).

Ha en fortsatt vidunderlig dag. :klem:

Endret av City_girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...