Gjest Inchalata ikke logga inn Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Vi har planer om å dra til Gran Canaria i september og lurer på hvor mye lommepenger man bør beregne? Vi er en familie på fem, med to voksne og tre barn på under 4 år. Vi skel være borte en uke. Har hørt at man bør beregne 1000 kr dag, er det riktig?
Gjest Chica Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Kommer jo an på hva dere skal gjøre, hvor mye dere spiser ute etc. Stor forsjell på om man lager all maten hjemme, ikke leier bil, ikke drar på utflukter eller om man spiser alle måltidene ute, leier bil hele ferien og drar på masse utflukter. Har aldri med oss penger vi, har med kort og tar ut litt til å kjøpe is på stranda etc med.
Pasha Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 vi er 2 voksene å berenger ca 1000 kr om dagen når vi er på sydenferie. kanskje beregne litt mer penger siden dere har med 3 barn.
tattoopia Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 har også brukt rundt tusen kroner dagen når vi har reist to voksne. me barn ville jeg ha plusset på glatt en tusen lapp til. det verste jeg vet er å reise på ferie å være nødt til å snu på krona for å få det til å gå rundt. da koser man seg heller ikke. i tillegg er gran canaria dyrt. jeg var der i 97 å da lå det over norske priser på svært mye. å det er jo ni år siden. så da kan du jo tenke deg sjøl tattoopia
Gjest Cosmic Girl Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Gran Canaria er dyrt, med forskjeller fra by til by. De store stedene, feks Puerto Rico, kan man klare å spise billig, men også veldig veldig dyrt. Hvor mye penger du trenger, er også avhengig av om du har kjøkkenmuligheter på rommet. Det koster gjerne mer å leie leilighet, men de pengene har du kjapt spart inn igjen, spesielt med barn. Ville også, som over, tatt med ett par tusen i lommepenger hver dag.
marsy Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 jeg beregner alltid 500kr per pers når jeg reiser på ferie. Det bruker alltid å stemme bra med hva jeg ender opp med å bruke. De 500kr dekker da alt av mat og drikke + småtteri .... shopping kommer utenom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå