Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2002 #1 Skrevet 22. desember 2002 nei nå er jeg virkelig dritt lei! DRITT LEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg bare hater det !ord kan ikke forklare hvor mye!!! arg!!! jeg er så lei av å måtte kjenne den stikkende huden hver dag bare timer etter at jeg har fjernet all underlivspels!!! arg! jeg vil gjerne være glatt der nede men det går kun i noen få timer! men så er det tilbake! stikkende og fælt og da mener jeg STIKKENDE! det er skikkeli turn off! jeg kan stå opp om morran og bruke timer på å fjerne det, oh tre timer etterpå er det like for jævelig!!! det gidder jeg ikke mer!!!! noen gode ideer før jeg går fra forstanden!!!??
Englepus Skrevet 22. desember 2002 #2 Skrevet 22. desember 2002 Du får prøve laser da. Det er det eneste jeg kan komme på som er permanent. Men det koster...
Amica Skrevet 22. desember 2002 #3 Skrevet 22. desember 2002 Nei, nei, nei! Les tråden fra tidligere om brazilian wax, spar til langt fint hår, bestill time og la det stå til (om du tør). Det bør da vare en stund...
waco Skrevet 22. desember 2002 #4 Skrevet 22. desember 2002 Godt å vite at dere jenter selv tar litt ansvar for "buskasen" som dekker feltet som milelang skog. Ikke hør på miletantlesbene! Waco
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2002 #5 Skrevet 23. desember 2002 Ja, "waxing" må vel fungere fint, eller? Jeg for min del har aldri hatt guts nok til å prøve det Fy søren, så vondt slikt gjør bare på leggene. Er man pysete, så er man pysete! Jah!!
Nelle Skrevet 23. desember 2002 #6 Skrevet 23. desember 2002 Dropp å barbere deg. Det er det eneste rådet som virkelig hjelper. Nelle
Gjest Hansemann Skrevet 23. desember 2002 #7 Skrevet 23. desember 2002 Dette er et nytt eksempel på at barberingshysteriet har gått for langt. Jeg blir faktisk litt trist av slike innlegg, og skammer meg på vegne av oss menn, som for en stor del har skylda for at jenter sliter med denne evindelige glattbarberingen. Hvis du fjerner det som "gror fram" utenfor trusen, og deretter passer på å stusse lengden på hårene over venusberget i blant, så rekker det lenge for de fleste NORMALE menn. Menn som krever full glattbarbering, slik at du ser ut som en 9 år gammel småjente, bør gis en tupp i ræva, og på hu'et ut av døra. Verden er full av intelligente menn som syns at NOE hår på musa faktisk er naturlig.
Gjest Liten Skrevet 23. desember 2002 #8 Skrevet 23. desember 2002 Ja, "waxing" må vel fungere fint, eller? Jeg for min del har aldri hatt guts nok til å prøve det Fy søren, så vondt slikt gjør bare på leggene. Er man pysete, så er man pysete! Jah!! jeg gjorde det for første gang nå på lørdag!! (noen baker syv sorter og pusser vinduer før jula. Liten vokser før hun får elskeren på besøk i romjula... ) vondt? utvilsomt!! verdt det? satser så absolutt på det....
Nelle Skrevet 23. desember 2002 #9 Skrevet 23. desember 2002 *digge Hansemann og innlegget hans* Nelle
Kevin Skrevet 23. desember 2002 #10 Skrevet 23. desember 2002 Samme om dama har pels eller ikke da, vel... bare dama får meg tent, har det ingen betydning om hun har pels eller ikke. Så lenge jeg finner frem, er det helt ok!
Ann Forup Skrevet 23. desember 2002 #11 Skrevet 23. desember 2002 vil nu bare sige til hansemann at det er skam ikke mændense skyld kun... jeg babere mig og det er nu kun fordi jeg ikke kan holde ud alle de hår lader ofte en bitte 3kant være efter men veldig kort klippet, jeg føler det ubehagelig og urenligt husk på at vi kvinder har mensen og det er ikke noget særlig når det hænger fast i alle de hår uf og ash yrk nej da er det dejligt at være uden... så det er nu ikke alle's mænd skyld, mange af os kvinder gør det kun for vores egen skyld, min samboer er da ligeglad om jeg babere eller ikke, men han gir da gerne en hånd med hvis jeg trænger hjælp...
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2002 #12 Skrevet 23. desember 2002 Det er ikke bare kvinner som har disse barberingsproblemene. Sitter selv og klør som h$€$ nå. Men du verden så deilig sex med nybarbert pung er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå