Gjest Jersey Skrevet 10. juli 2006 #21 Del Skrevet 10. juli 2006 Nå har jeg hatt en lang samtale med legen min, og fått beskjed om at nå er det ikke mer å utrede.... Hva skal jeg gjøre nå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jersey Skrevet 11. juli 2006 #22 Del Skrevet 11. juli 2006 Idag har jeg sovet fram til nå Farta fælt igår med familien min, så nå er jeg helt utslitt. Fikk klippet håret igår da...følte meg så "ordentlig" etterpå, og nesten litt mindre syk, men det varte ikke så lenge da Så idag skal jeg rett og slett bare slappe av, og gjøre minst mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 5. august 2006 #23 Del Skrevet 5. august 2006 Nå har jeg hatt en lang samtale med legen min, og fått beskjed om at nå er det ikke mer å utrede.... Hva skal jeg gjøre nå da?? ← Vet ikke helt hva jeg skal si... Har de liksom avsluttet det nå da? Uansett; jeg håper,håper det står bra til med deg! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jersey Skrevet 13. august 2006 #24 Del Skrevet 13. august 2006 Vet ikke helt hva jeg skal si... Har de liksom avsluttet det nå da? Uansett; jeg håper,håper det står bra til med deg! Stor ← Ja, nå har de altså gitt opp. Siste greia er at jeg skal til revmatolog imorgen for å "dobbeltsjekke" om det kan være noe revmatisk, men det tviler jeg på. Takk for at du følger med her Malina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 19. august 2006 #25 Del Skrevet 19. august 2006 Klart jeg må følge med hvordan det går med deg! Men jeg får så vondt av deg når ting er som du skriver. Det må være så frustrerende og vanskelig når de ikke finner ut hva det er som er galt. Bare stå på og forlang alt du kan ihvertfall!! Hvordan gikk det hos spesialisten? Håper du snart titter innom og skriver litt igjen. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 4. september 2006 #26 Del Skrevet 4. september 2006 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå