Gå til innhold

Hvis du ønsket deg 5 ting

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Hva ville det ha vært?

Min kjære har hele tiden sagt at han ikke kommer til å gi meg noe i morgengave, fordi han selv synes at det er så vanskelig. Jeg synes han tidligere har kjempe flink.

:) Han har forslått at vi skriver opp 5 ting vi ønsker oss i morgengave, så må vi velge ut en av de 5 til morgengave. alså at jeg velger en på lista hans som han ønsker seg.

Synes dette var en god idee, for det blir jo liksom litt spennende hva man får, samtidig som man får noe man ønsker seg:) ;)

Har dere tips på hva jeg kan ønske meg? ønsker noe som varer, som jeg kan se på/ha på meg når jeg blir gammel og tenke tilbake på dene fantastiske dagen:)

Kommer bare på en ting

1. Ring hvit gull/diamant, kanskje ett sett med øredobber/smykkenaheng.

andre forslag? ;):)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Bilde av din kjære (det skal jeg gi min kjære i morgengave - sammen med et kort med noen tanker jeg skal skrive ned den morgen vi skal gifte oss....)

Gjest gjesta
Skrevet

Mener du da bilde av deg til mannen?:)eller av mannen til mannen? :sjenert:

Skrevet
Mener du da bilde av deg til mannen?:)eller av mannen til mannen? :sjenert:

:hoho: sorry, men det MÅ da være et bilde av henne til han.... og ikke et bilde AV han TIL han :hoho: SORRY....

Gjest gjesta
Skrevet

Tenkte det, men folk gir det mest rare til hverandre nå om dagen :ler:

Gjest LilSweetie
Skrevet

Scrap-book fra livet deres sammen til nå? Så kan det være igjen blanke sider som dere kan fylle ut hver bryllupsdag, for eksempel

Gjest gjesta
Skrevet

Åh, det var godt du nevnte, jeg har lenge holdt på med et flott fotoalbum(fint ett) med bilder av oss to og våre opplevelser. Dette vet ikke han noe om. Det er tror jeg for stort til å drasse med til usa :tristbla: men kanksje jeg kan gi han det når vi kommer hjem? :)

Gjest LilSweetie
Skrevet
Åh, det var godt du nevnte, jeg har lenge holdt på med et flott fotoalbum(fint ett) med bilder av oss to og våre opplevelser. Dette vet ikke han noe om. Det er tror jeg for stort til å drasse med til usa :tristbla:  men kanksje jeg kan gi han det når vi kommer hjem? :)

Det vil han sikkert bli kjempeglad for! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Åh, det var godt du nevnte, jeg har lenge holdt på med et flott fotoalbum(fint ett) med bilder av oss to og våre opplevelser. Dette vet ikke han noe om. Det er tror jeg for stort til å drasse med til usa :tristbla:  men kanksje jeg kan gi han det når vi kommer hjem? :)

Men da bør kanskje du ønske deg noe annet enn gull og diamanter? :ler:
Gjest gjesta
Skrevet

:legrine:

kanksje det:) men jeg har og bestemt meg for å kjøpe et helt nytt på markede digitalt kamera til han når vi er i statene:)

kommer ikke på noe annet en gull og diamanter :legrine: er det bare meg? jeg elsker gull og diamanter:) fra før har jeg bare en ring og et smykke i gull, ingen diamanter:)

Andre tips? ;)

Gjest gjesta
Skrevet

jeg tenkte på et charmarbånd... kan kan kjøpe et i morgengave med et eller to charms som betyr noe for deg. Så kan du få nye til bursdag, jul og bryllupsdager. det er noe du kan bruke og som kan bli fullt av gode minner :)

Skrevet

hva med en alliansering? Da kan du ønske deg diamanter etterhvert? Få en ny diamant til merkedager?

Skrevet

:) Morgengave ,der ønsker jeg meg en dolca carbana klokke..Til han har jeg kjøpt et sett med lomme ur ,lommelerke og en kniv.det skal jeg gravere på.men fem ting jeg ønsker meg..kommer ikke på noe mere..Har jo da hatt et kjempe bryllup så da er ikke den morgen gaven all verden for meg..men en liten ting hadde jeg nok satt pris på fra min kjære..he he

:klem: Bire

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ønsker meg klokke eller fallskjermhopp, eller livsvarig medlemskap i DNT, men det er litt dyrt...

Skrevet

Jeg ville ønsket meg følgende:

- En fin ring

- Hotellweekend (gjerne i Norge) Kunne like gjerne vært ei helg på ei campinghytte på fjellet eller ved sjøen for den saks skyld

- Gavekort på en romantisk middag med min kjære

- Teater-/konsertbilletter

- Klokke

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Er dette med morgengaver veldig vanlig? Ja, om dette skulle vært aktuelt for mitt evdkommende, ville jeg ha ønsket meg:

*fjellstøvler

*sykkel

*spa-opphold?

*digitalt speilreflekskamera

*felles opplevelse (f.eks. ridetur på fjellet, en konsert med et favorittband)

Så nå at dette nok ville blitt for dyrt for vår lommebok, men hvis jeg skulle tillate meg å drømme litt uavhengig av pris...

Ser det egentlig som mer sannsynlig at vi ville velge noe som ikke kostet noe særlig, og da ville et malt bilde stå øverst på lista (det ville jeg nok satt mest pris på uansett). Mener altså et han har malt selv (noe han drev mye med før i tiden, men som han aldri har tid til nå om dagen). Han har lenge snakket om å male meg naken, men det ville jo ikke blitt noen overraskelse, om jeg skulle stått modell, i tillegg til at jeg nok ikke ville turt å ha det på veggen...

Skrevet
Er dette med morgengaver veldig vanlig? Ja, om dette skulle vært aktuelt for mitt evdkommende, ville jeg ha ønsket meg:

det er jo en tradisjon forsåvidt....

vi skal ikke ha morgengave, fordi ingen av oss ser poenget med det. Vi bruker heller penger på selve bryllupet...

ønsker meg en flott bryllupsdag :)

Gjest gjesta
Skrevet
:) setter opp spa opphold og helikopter tur over gran canyon også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...