Tulipan Skrevet 15. januar 2007 #1922 Skrevet 15. januar 2007 Hei på deg snuppa!!! Ååå jeg er så glad for at du har en bitteliten hybelboer. Hadde jeg kunnet, skulle jeg kommet og gitt deg en ordentlig klem, men denne virituelle får holde Håper kvalmen gir seg etterhvert Nå var jeg ikke så plaget med den, så jeg var nok veldig heldig Håper du har hatt en super mandag (og dersom jeg ikke får kommet innom i løpet av uken: ha en flotters uke også ) til verdens beste Pi@
Felixa Skrevet 15. januar 2007 #1926 Skrevet 15. januar 2007 Felixa: Veldig morsomt med den oppblåste magen egentlig. Gleder meg så fryktelig til det blir en ordentlig mage . Hvordan går det med deg egentlig? Du må jo være over halvveis nå ← Det stemmer det, er 23 uker på vei. Det går bare bra med oss, de har fest der inne omtrent hver dag kjennes det ut som. Ja, det er deilig når magen kommer på ordentlig og det ikke bare er luft. Håper du får en fin uke som ikke blir for slitsom, du må ikke slite deg helt ut da.
Holly Hobbie Skrevet 16. januar 2007 #1927 Skrevet 16. januar 2007 Innom med en stooor til gravide Pi@!
Pi@ Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1931 Skrevet 16. januar 2007 Skytte: Tusen takk for engergien. Den trenger jeg virkelig miiip: Det er du som er best Petra P: Tulipan: Du er så søt iss: Eeoyre*2: Toberone: Felixa: Tenk at du er 23 uker. Helt utrolig Holly: Yamaha & smile:
Pi@ Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1932 Skrevet 16. januar 2007 Lurer så veldig på hva jeg skal gjøre. Jeg blir bare værre og værre faktisk. Slik situasjonen er nå så fungerer jeg overhode ikke på jobb . Det er helt grusomt. Snakka litt med sjefen i dag (han vet at jeg er gravid) og han ser virkelig at jeg ikke er meg sjøl, han mente jeg burde vurdere full sjukemelding. Det var overhode ikke vondt ment, men det er i grunnen liten vits å ha meg sittende på bakrommet og være grønn i trynet. Hadde virkelig tenkt å klare meg igjennom til onsdag i neste uke, hvor jeg skal på første ordinære svangerskapskontroll, men jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal komme meg til neste onsdag. Grunnen til at jeg ikke ringer legen igjen, sjølom hun sa jeg bare måtte ta kontakt igjen, er at jeg må jo virke fullstendig hysterisk. Ringe minst en gang i uka . Det her er vanskelig. Vet liksom ikke hvor mye det er forventa at jeg skal presse meg som gravid. Hadde jeg ikke vært gravid og i den formen jeg er i nå, hadde jeg ikke vært i nærheten av å gått på jobb! Men som gravid er det liksom opplest og vedtatt at man skal gå på jobb sjølom man kjenner seg helt for jævlig.
Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2007 #1933 Skrevet 16. januar 2007 Hvis du er så ille, så synes jeg virkelig du skal ringe legen og høre hva h*n synes altså. Tilogmed sjefen din ber deg jo vurdere det jo Håper formen ikke blir enda verre fremover hvertfall
Skytte Skrevet 16. januar 2007 #1934 Skrevet 16. januar 2007 Syns definitivt at du skal ringe legen imorgen den dag! Si at sjefen ikke vil ha deg der,da må hun værtfall skjønne at det er alvor.Men hun har jo sagt at du måte ringe hvis det ble værre så du følger jo bare hennes oppfordring vennen!Det er mye bedre enn at du skal slite deg så langt ned at du må bruke dobbelt så lang tid på å komme deg.... Og hvis noen kaller deg hysterisk skal du bare henvise dem til meg I kick ass
iss Skrevet 16. januar 2007 #1935 Skrevet 16. januar 2007 Synes du skal ringe legen og si at du i SAMARBEID med arbeidsgiver har blitt enig om at dette ikke fungerer... Jeg er enig med deg at man ofte strekker seg lenger en man ville normalt når man er gravid, fordi man lissom ikke skal være hjemme pga relaterte plager...
Pi@ Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #1936 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har lovet Toblerone at jeg skal ringe legen i morra, og så får vi prøve å finne en løsning på det her.
Petra Prøvedokke Skrevet 17. januar 2007 #1939 Skrevet 17. januar 2007 enig jeg også!! :enig_anim: håper formen blir bedre snart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå