Pi@ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #1902 Skrevet 12. januar 2007 iss: Det er vel kanskje det. Magen min er så vanvittig oppblåst for tida. Kjenner meg gedigen . Håper ingen legger merke til meg i profil i kveld, magen står rett ut. Den er litt rar. Nesten øm på en måte. Klarer ikke å ha bukse, der buksa skal være . Enten må buksa være så vid at jeg ikke kjenner den, eller så må det være en jeg kan dra godt opp. I tillegg føler jeg meg helt stappa etter at jeg har spist. Lurer på hvor det her skal ende, jeg er 6 1/2 uke på vei . Det blir sikkert bedre etterhvert når det ikke blir så mye luft inni den.... Nå må jeg komme meg avgårde
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #1903 Skrevet 12. januar 2007 Lykke til på ost og kjeks i kveld. Så godt å lese at du er såååå tydelig gravid altså
magolia Skrevet 12. januar 2007 #1905 Skrevet 12. januar 2007 Klarer ikke å ha bukse, der buksa skal være . Enten må buksa være så vid at jeg ikke kjenner den, eller så må det være en jeg kan dra godt opp. I tillegg føler jeg meg helt stappa etter at jeg har spist.← Tror du må på shoppe mammaklær snart jeg Pi@!! Håper du får en ok kveld!!
Liljen Skrevet 13. januar 2007 #1906 Skrevet 13. januar 2007 Tror jammen og du må shoppe gravidklær snart Har hørt det er vanlig å være oppblåst i begynnelsen. Det er iallefall utrolig gøy at du har så mangen gode tegn på graviditeten din. Dette kommer til å gå helt superfint skal du se Ha en strålende gravidhelg. stor
Pi@ Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #1907 Skrevet 13. januar 2007 Jeg må bare innrømme det. Jeg synes skikkelig synd på meg sjøl, som må pine meg opp og på jobb i elendig form. Det er helt ulogisk og holde på slik! (muligens at det er iblandet et lite snev av "jeg er lei jobben og vil gjøre hva jeg vil på en lørdag") Toblerone: Det var veldig trivelig i går. Det geniale med ost og kjeks er at man spiser hele tida, og det passer meg utmerket, så jeg var i god form. Alle di andre som kom skulle ha te di også, så ingen problem . miiip: Ja, det høres bra ut . magolia: Skal i allfall vente minst 6 uker til med det! Håper jeg Liljen: Jeg er helt enig at det er moro å føle seg litt gravid, sjølom det også er ganske plagsomt. Blæ nå må jeg straks dra
Liljen Skrevet 13. januar 2007 #1908 Skrevet 13. januar 2007 Vet hvordan du har det.. Jeg må og jobbe til kl 23.30 i kveld.. Kjedeli kjedeli kjedeli!!!! Ha en fin jobbedag stor
Impala Skrevet 13. januar 2007 #1909 Skrevet 13. januar 2007 Jeg skjønner godt hvordan du har det ja Pi@ selv om jeg ikke er så kvalm som du er. Etter jobb denne uka har jeg ikke gjort annet enn å ligge rett ut på sofaen Men jeg tar det som ett positivt teng på at jeg er gravid Håper det går greit med deg på jobb
Felixa Skrevet 13. januar 2007 #1910 Skrevet 13. januar 2007 Er det ikke morsomt å være så oppblåst at det er flaut.? Men det er jo veldig vanlig i starten da, bare fryktelig plagsomt. Ost og kjeks er kjempe godt, liker også det at man da spiser hele tiden.
shatika Skrevet 14. januar 2007 #1911 Skrevet 14. januar 2007 Håper det gikkgreit på jobb, Pi@. Kanskje det er en ide å vurdere litt sykemelding etter hvert hvis kvalmen fortsetter like ille? Det er ikke noe vits i å slite seg ut på jobb når man er i dårlig form.. Husk at hvis moren har det bra så har også den lille spiren i magen det bra
smile Skrevet 14. januar 2007 #1912 Skrevet 14. januar 2007 Kjenner meg igjen i det med å være oppblåst og ha litt murrende vondt!!! Men det går over om noen uke og da får du en hard mage istedet!!! Ost og kjeks hørtes både koselig og godt ut!!! Du må være flink til å ta det med ro pg lytte til kroppen, enig med shatika at det kanskje er lurt å ta en sykemelding??? Ha en flott søndag!!
Lucky? Skrevet 14. januar 2007 #1913 Skrevet 14. januar 2007 Så koselig at du har flyttet boka di Bra det gikk fint på treffet også da, passet virkelig bra med ost og kjeks ja Ha en fin dag
Havfrua Skrevet 14. januar 2007 #1914 Skrevet 14. januar 2007 Hei Pi@, har ikke vært innom her før men noen småfugler har kvitret meg i øret at du har hatt blødninger og målt hcg og at det så veldig, veldig bra ut. Grattis så mye til deg. Jeg har vel ikke hatt noen blødninger men har hatt litt rosa utflod flere dager denne uken, så jeg har vært veldig bekymret. Fikk ikke noe UL så tidlig (er 6+4 i dag) men var og tok blodprøve på torsdag og skal tilbake for å ta ny på mandag. Håper jeg får like positivt svar som deg. Jeg mistet nemlig i uke 6 i høst og er kjemperedd for at det skal gå galt igjen. Når har du termin forresten? Virker som at vi er nesten like langt på vei... fra Havfrua.
Pi@ Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #1915 Skrevet 14. januar 2007 Liljen: Jeg overlevde jobb, sjølom jeg HATER lørdagsjobbing. Er noe med at det er nok med 5 dager jobbing i uka og så skal den sjette dagen komme og så må jeg fortsatt på jobb og da blir det bare en fridag før jeg begynner igjen. Yamaha: Jeg tar alt som et veldig positivt tegn jeg også, sjølom det er fryktelig slitsomt å være så dårlig. Felixa: Veldig morsomt med den oppblåste magen egentlig. Gleder meg så fryktelig til det blir en ordentlig mage . Hvordan går det med deg egentlig? Du må jo være over halvveis nå shatika: Jeg har 30% sjukemelding, men jeg synes fortsatt det er slitsomt. Skal prøve å holde ut til jeg skal til legen den 24. og så skal vi vurdere det igjen da. smile: Jeg har faktisk ikke noe vondt, magen har bare vært sånn rart litt øm eller kanskje mer ubehagelig. Jeg lytter VELDIG til kroppen for tida, den gir meg i grunnen ikke noe valg . Jeg er helt skutt og klarer ikke gjøre noe. Lucky: Var litt skummelt å flytte dagboka, men det var vel på tide. Havfrua: Så koselig at du stikker innom . Jeg har ikke hatt noe annet enn rosa utflod jeg heller, men det er nok....... Begynte 4+6 og slutta 6+0, og håper virkelig det ikke kommer tilbake. Jeg mista også sist gang. MA i uke 8. Rart du ikke fikk UL nå, siden det ikke skal være noe problem å se om hjertet slår eller ikke, grunnen til at jeg måtte ta blodprøver var at blødningen begynte før hjertet begynte å slå. Ikke så mye vits å ta en UL når det er minimalt og se. Fått beskjed om at begynner det igjen, så blir det rett på UL. Jeg er forresten to dager lengre enn deg, 6+6 . Termin 5. sep.
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2007 #1916 Skrevet 14. januar 2007 Etter å ha hatt en real omgangsjau i helga, har jeg veldig medfølelse for kvalmen din altså Jobber du 6 dager hver uke, eller har du fri noen dager innimellom?
Pi@ Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #1918 Skrevet 14. januar 2007 Toblerone: Takk for medfølelsen. Jeg jobber annenhver lørdag, så blir 5 dager ene uka og 6 dager andre uka. LinKri:
Skytte Skrevet 14. januar 2007 #1919 Skrevet 14. januar 2007 Ååå,det er så koselig at boka di er her igjen!! Hehe,morsomt å høre om magen!Husker godt hvordan det var å gå rundt å føle seg som en ballong!Men det går plutselig over og da skal du se det begynner å bli en bitteliten kul der Som vokser og vokser og poff så er du mamma før du vet ordet av det...Så lurer man på hvor tiden med magen ble av Sender deg masse energi(stjeler litt fra Sondre for han er helt hyper for tiden,skulle tro han fikk sjokolade fem ganger om dagen!)sånn at du i allefall holder ut til den 24.! Stor kos til yndlingsPi@ mi Ha ei fin graviduke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå