Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

:troest: Skjønner godt at der psyker deg ut :tristbla: Får håpe det gir seg snart, så du kan begynne å nyte at du er gravid :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem::grine::klem:

Huff, så slitsomt å gå sånn! Godt tempen holder seg høy og kvalmen fortsatt er der. Tenker mye på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sniker meg innom til en oppdatering i full fart mens jeg kaster meg ut av døra igjen på jobb for å rekke å hente Tulla i bh*

Snakkes i kveld vennen....

*POFF*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone (tusen takk for PM), Lucky, Fjellrypa, iss og magolia: :klem:

Jeg prøver febrilsk å kjenne etter om jeg har vondt i magen.......men jeg har ikke det. Jeg er helt sikker på at jeg hadde kjent det hvis jeg hadde hatt en ørliten antydning. Det er bra i allfall. Blødningen har forresten stoppa igjen. Var bare der ved en anledning :). Rart at det skal stoppe og starte slik. Være der ved en anledning og så en time senere er det ingen tegn.

Toblerone var så snill og søkte litt på nett for meg og kom med en logisk forklaring på slimet. Tusen takk vennen :klem:. Først nå jeg skjønte helt hvordan det henger sammen. Jeg har liksom tenkt at embryoet tar opp hele livmora og at blør det fra livmora så er det kjørt, men det er jo ikke helt slik det henger sammen. Embryoet ligger inne i en "ballong" inni livmora og i starten er det litt plass rundt og det er DER blødningen min kan komme fra. Slimhinnene inni livmora. Det er ingen som får lov til å komme og si at jeg tar feil :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å fortelle at jeg skal på et intervju til :hoppe:. Et traineeopplegg i regi av UiT. Føler meg plutselig superflink til å skrive søknader :ler:, det som jeg virkelig hater mest. Føler det her er et stort skritt videre i min jobbsøkerkarriere. Får øvd meg litt på to intervju :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Grattis med nok et intervju :hoppe: Nå er du i go'siget altså. Dessuten skal du da ikke bare øve deg på disse intervjuene, du skal da få jobb ;)

Bare hyggeli å kunne hjelpe til med litt nett-søk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for intervju!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:ler: Jeg trenger ikke si at du tar feil men det finnes mange muligheter for hvor du blør i fra ;)

Jeg blødde på livmorhalstuppen. (altså utenfor livmoren) Årsaken er at når man blir gravid forandres hormonene raskt og huden blir mer sårbar, tynnere på en måte. Derfor skal det lite til for at det blir en "rift" eller at huden tar hull og begynner å blø. Det skjedde hos meg og det skjer hos svært mange andre. Så lenge det er blødninger utenfor livmoren er det liten fare men er livmorhalsen åpnet og det kommer blod ut der er det ikke så bra. Men det må jo en lege sjekke isåfall!

Uansett er det godt å høre at du har sluttet å blø nå. Jeg ville bare si at det er flere årsaker til at man blør.... ;)

Ha en fin kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone: :klem:

smile: Ja, jeg vet det kan blø fra flere steder og at det av og til er umulig å finne ut hvor det kommer fra. Jeg leser nok litt for mye :sjenert:. Mitt ressonement (vanskelig ord :ler:) tok utgangspunkt i blødning fra livmora og at det ikke alltid er en abort. Jeg har ikke hatt et helt riktig bilde på hvordan det ser ut der inne så tidlig i svangerskapet :). Det var det der slimet jeg synes var så rart :klem:

Endret av Pi@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sto opp for en halv time siden :overrasket:

pondusa, iss (vet du kommer til å spørre: tempen holder seg) og Toblerone: :klem:

Jeg er så kvalm at jeg ikke riktig vet hvor jeg skal gjøre av meg :grine: . Har så kjempelyst til å dra på butikken å kjøpe noe godt å spise, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare det. En ting er sikkert og det er at jeg MÅ ha noe mat veldig snart.

Alt i alt ble det to tilfeller av rosa på papiret i går, hadde jeg visst at alt var i orden hadde det vært helt levelig. Jeg synes det er rart om det er dødt inni der, siden jeg har så sterke symptomer. Var aldri på noe tidspunkt så ille sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Må være kjedelig å være så kvalm ja. Smtidig som det jo også må være positivt med tanke på at det er liv inne i den lune livmoren din.

Kjekt at tempen fortsetter å holde seg høy da :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at du fikk tak i noe mat, og at det hjalp på kvalmen. Ille å si det, men jeg blir faktisk glad for å lese at du er så kvalm, jeg! :sjenert: Synes det er et veldig positivt tegn på at spiren klamrer seg fast, og det er jo veldig godt. Krysser fingrene videre!

Og forrsten: Supert med enda et intervju! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke rekt innom her før nå jeg :overrasket:

Men glad for å lese at tempen holder seg, og at kvalmen fortsatt er der... Selv om kvalmen kunne vært litt mildere da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en frustrerende situasjon å være i. Men jeg er helt sikker på at du får postive resultater hos legen til uken :)

Kos deg i helgen imens :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...