Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått sa mange fine historier her. Blir litt mer positiv når jeg leser om di gangene det faktisk går bra :).

Nettopp snakka med legen min. Fikk sjukemelding for i dag og i morra. Skulle bare ringe opp igjen hvis jeg syntes det var vanskelig å gå på jobb på fredag. Hun hadde stor forståelse for at jeg ikke orka gå på jobb. Hun syntes det var veldig positivt at jeg ikke har vondt. Hun sa jeg ikke trengte å ta det med ro (hvis jeg ikke ville da) for hvis det her gikk galt kom det til å gjøre det uansett hva jeg foretok meg/ikke gjorde.

Føler bare for å ta det med ro i dag, skal skrive en jobbsøknad, men det er alt. Blir veldig sliten av dette her. Jeg har faktisk ikke gitt opp at det skal gå bra. Det er helt fantastisk av meg, verdens mest negative person :ler:. Tempen var høy i dag også, så det ER håp ;)

Skrevet

Sykemelding høres veldig fornuftig ut, og hvis du føler deg skikkelig sliten så har du helt sikkert best av å ta det med ro. Slapp av så godt du kan!

Jeg har faktisk ikke gitt opp at det skal gå bra. Det er helt fantastisk av meg, verdens mest negative person :ler:. Tempen var høy i dag også, så det ER håp ;)

Så bra! Jeg krysser fingrene for deg og den lille spiren! :klem:

Gjest gjesta
Skrevet

Synes dette høres veldig positivt ut jeg Pi@. Kjekt du fikk sykemelding så du får hentet deg litt inn igjen.

Hvor høy er tempen nå i forhold til på IKM da?

Godt å lese historier hvor det har gått bra ja vil jeg tro. Skal fortsette å krysse fingra for deg jeg :klem:

Skrevet

Fjellrypa: Det er faktisk ikke ofte jeg ikke har lyst til å røre på meg, eller har samvittighet til å ikke gjøre noen ting. Synes det her er grunn nok.... :klem:

Toblerone: Nå har jeg ikke tempa alle dagene etter IKM, men di dagene jeg har tempa har den ligget veldig stabilt rett over 37 grader. Kommer til å psyke hvis den går under 37, sjølom det er snakk om 36,99 grader :ler:. :klem:

Skrevet

Håper det går bra med deg, og spiren klorer seg fast! Husker selv så nervepirrende det var. Gikk og sjekka på do hver halvtime, og ble lykkelig hver gang det ikke var noe blod, og deprimert hver gang det var. Veldig opprivende periode :tristbla: Men det gikk bra!

Flott at du fikk sykmelding. Vet at ikke alle leger tar dette alvorlig. Lykke til :)

Skrevet

Kjære deg Pi@ vennen :klem: Dette var ikke noe koselig lesing, men det er godt å høre at du fortsatt er positiv, det må du fortsette å være.

Jeg føler så med deg, og jeg har jo selv erfart flere ganger hvordan dette kan være :tristbla: MEN jeg tror dette kan gå bra Pi@ for du har ikke magesmerter og det er positivt. Hvor langt er du på vei?

Krysser alt som krysses kan for at dette skal gå bra :tommelsmil:

MANGE klemmer til deg :klem:

Gjest gjesta
Skrevet

Sender noen tanker din vei.

Og så skal jeg krysse fingra for fortsatt høy temp i morgen, og ikke minst null blødninger eller spor av det!

:klem:

Skrevet

Så bra med mange solskinnshistorier, for du må ikke gi opp håpet Pi@-vennen :klem:

Godt å høre at tempen fortsatt er høy, det er et godt tegn :)

Tenker masse på deg :troest:

Skrevet

Hatt besøk av ei venninne som straks er 18 uker på vei. Hun er sammen med en kompis av sambo og vi har egentlig ikke hatt så mye til felles før, men nå har vi plutselig det :). Di fikk vite om graviditeten med en gang fordi di fikk vite at vi mista og visst når jeg hadde IKM. Hun var her for å støtte meg opp. Var veldig koselig og snakke babysnakk.

OG jeg har ikke sett noe blod i dag :hoppe: OG jeg har vært både kvalm og hatt ømme pupper.

Minnie27: Koselig at du stikker innom :). Jeg håper også at lille spiren min klorer seg fast. Det er akkurat slik jeg har det nå med å gå og sjekke hele tida, og det er opp og nedturer. Jeg har en veldig dyktig og forståelsesfull lege så jeg visste hun ville forstå, men det varierer desverre veldig mye :klem:

Lucky: :klem:

shatika: Synes jeg har vært veldig flink til å være positiv og det er veldig behagelig og slippe å gå rundt og være livredd hele tida. Det må være så grusomt å oppleve dette gang på gang. Synes jeg har opplevd nok av dette nå :sjenert: og jeg har så enorm medfølelse med deg. Jeg er 5+2 i dag, så ikke så langt på vei akkurat :). :klem:

Toblerone, Eeyore, pondusa og søndagsengel?: :klem:*4

Nå skal jeg skrive ferdig en jobbsøknad

Skrevet

Så bra vennen! En veldig positiv dag!!!Det liker vi!

Dette går nok rette veien! Jeg snur alle mine sintvibber på svigermor om til positive happyvibber til deg :)

:klem::klem::klem:

Gjest gjesta
Skrevet

Det er godt å ha noen å dele slikt med, og da er det jo hyggelig å få litt oppbackende besøk :)

Lykke til med søknadskrivingen da.

:klem:

Skrevet
:hoppe: så bra blodet er borte og ømme pupper og kvalmen er igang igjen ;) Dette her skal gå bra skal du se Pi@mor :klem:
Skrevet

Jeg må og :hoppe: litt for kvalme og ømme pupper. Jeg har en veldig god følelse av at dette går bra jeg, Pi@ :)

Godt du har fått sykemelding. Ta vare på deg selv nå.

stor :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...